کد خبر: ۲۲۶۱۳۵
زمان انتشار: ۱۳:۴۸     ۰۶ خرداد ۱۳۹۳
نایب رئیس مجمع عالی بسیج آذربایجان‌شرقی با ابراز نگرانی از وضعیت طلاق در کشور و افزایش خانه‌های مجردی در تبریز؛ ریشه 80 درصد طلاق‌ها را استفاده از ماهواره عنوان کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس از تبریز، میکائیل جمالپور صبح امروز در جمع بسیجیان در مسجد حاج‌آقا بابا منطقه مفتح، با نقل این نکته از امام خمینی در مورد بعثت که فرمود: پیامبر اسلام در اثر عبودیت و اخلاص و پاک کردن قلب و جان خود پس از چهل سال به مقامی از معنویت رسید که حضرت جبرئیل امین را از عرش به فرش کشاند اظهار کرد: اساس هر مسئولیتی خودسازی است.

عضو هیئت علمی دانشگاه پیام نور که با موضوع آسیب‌شناسی استفاده از ماهواره سخن می‌گفت، با انتقاد از  مسئولانی که اظهار عجز کرده و حرف از آزادی ماهواره می‌زنند از این اشخاص پرسید: آیا شما راضی هستید فرزندان خودتان پای برنامه این شبکه‌ها بنشینند؟ چرا ما را از لحاظ اقتصادی، سیاسی، دارویی و... تحریم می‌کنند اما رسانه‌های فارسی زبان خود را مجهزتر و عده عُده‌شان را بیشتر از قبل؟

وی از پیروزی انقلاب اسلامی در 22 بهمن 57 به عنوان روز بعثت مجدد اسلام یاد کرد و افزود: جبهه کفر از ابوسفیان، بنی‌امیه تا انگلیس و آمریکا هرگز قوت گرفتن پیامبر اسلام و شاگردان مکتب ایشان را بر نمی‌تابند، امروز استکبار جهانی پس از شکست در جبهه مبارزه نظامی و تحریم‌های گوناگون و سخت، رسانه را به عنوان موثرترین روش برای مبارزه با ایران دانسته و از هیچ کوششی برای شکست انقلاب اسلامی فروگذاری نمی‌کند.

وی با ذکر خاطره‌ای از ادوارد شواردنادزه «وزیر امور خارجه وقت شوروی سابق، که پس از فروپاشی آن، رئیس جمهور گرجستان شد» که در پاسخ به علت شکستش از ساکاشویلی در پی انقلاب رنگی گرجستان گفته بود من انتخابات را به گوشی‌های همراه و بلوتوث‌ها و پیامک‌هایی که آمریکا علیه من ساخته بود باختم نه به یک جوان خام و ناپخته، نقش رسانه‌ها در تاثیر بر اذهان عمومی قابل توجه دانست.

مسئول بسیج اساتید دانشگاه پیام نور با ابراز نگرانی از وضعیت طلاق در کشور و افزایش خانه‌های مجردی در تبریز؛ ریشه 80 درصد طلاق‌ها را استفاده از ماهواره عنوان کرد و گفت: رسانه‌های خارجی در لابه‌لای برنامه‌های علمی و آموزشی خود سموم فرهنگی را به خانواده‌ها تزریق می‌کنند.

جمال‌پور با عنوان این مطلب که ماهواره، اینترنت و موبایل ابزاری هستند که بسته به نحوه استفاده می‌توانند شیطانی یا رحمانی باشند، اشتغال به ابزار فوق را عامل افت مطالعه عنوان کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها