کد خبر: ۲۲۶۰۵۲
زمان انتشار: ۱۴:۳۳     ۰۵ خرداد ۱۳۹۳
هافبک تيم فوتبال فولاد خوزستان گفت: «وقتی با بازیکنان ملوان صحبت می‌کنم آنها از اسكوچیچ تعریف می‌کنند او فردی قوی و کاربلد است که می‌تواند در فولاد موفق باشد.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، سروش رفیعی به‌عنوان یک بازیکن جوان در فولاد خوزستان خوش درخشیده و حالا یک فصل دیگر با فولاد قرارداد دارد.

 

وی که حالا پیشنهادهایی هم از تیم‌های دیگر دریافت کرده، در مورد جدایی حسین فرکی از فولاد می‌گوید: «از این اتفاق متاسفم امیدوارم فرکی هر جایی که حضور دارد در صحت و سلامت باشد. فرکی در دو سال گذشته به عشق مردم و بازیکنان درد را تحمل کرد و ما که نزدیک او بودیم این مساله را کاملا حس می‌کردیم. وقتی یک مصدومیت کوچک داریم خیلی اذیت می‌شویم اما فرکی به خاطر مردم با وجود درد زانو به فعالیت خود ادامه داد تا فولاد خوزستان به موفقیت برسد. امیدوارم او هر جایی که حضور دارد شاد و سلامت باشد.»

 

هافبک فولاد خوزستان در مورد میزان شناختش از دراگان اسکوچیچ توضیح می‌دهد: «شناخت چندانی از او نداریم. وقتی با بازیکنان ملوان صحبت می‌کنم آنها از این مربی تعریف می‌کنند او فردی قوی و کاربلد است که می‌تواند در فولاد موفق باشد.»

 

او همچنین می‌گوید: «درگیر مسابقات لیگ برتر بوده‌ام و چندان روی کار اسکوچیچ در ملوان تمرکز نکردم. او فردی قوی نشان داده و به نظر می‌رسد با بازیکنان رابطه خوبی دارد. دوستان ما در ملوان از این مربی خیلی تعریف می‌کنند و می‌گویند او مربی روانشناس است.»

 

رفیعی به قراردادش با فولاد خوزستان اشاره می‌کند: «یک سال دیگر قرارداد دارم، برایم حضور در این تیم افتخار است و از اینکه بتوانم یک سال دیگر در خدمت هواداران فولاد خوزستان باشم خوشحال می‌شوم. پیشرفتم را در فوتبال مدیون فولاد خوزستان هستم. هنوز هیچ چیز معلوم نیست و باید با در نظر گرفتن تمامی شرایط تصمیم بگیرم.»

 

وی در رابطه با اینکه گفته می‌شود از باشگاه استقلال پیشنهاد دارد می‌گوید: «به صورت مستقیم با کسی حرف نزدم شاید از طریق مدیر برنامه‌هایم صحبتی شده باشد که من از آن بی‌اطلاعم. در چند روز گذشته درگیر اتفاقات فوت پدربزرگم بودم و نتوانستم روی این مسائل تمرکز کنم.»

 

رفیعی تاکید می‌کند: «فولاد خوزستان قهرمان لیگ برتر است و هر بازیکنی آرزوی حضور در این تیم را دارد. هنوز صحبت در مورد پرسپولیس و استقلال و نقل و انتقالات زود است. فولاد خوزستان به تازگی سرمربی خود را انتخاب کرده و باید همه شرایط را در نظر بگیرم.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها