کد خبر: ۲۲۶۰۱۲
زمان انتشار: ۱۴:۰۹     ۰۵ خرداد ۱۳۹۳

رییس فدراسیون شمشیربازی پس از انتخاب مجددش در راس این فدراسیون، از برنامه‌های خود در این رشته گفت.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، پس از پایان مجمع انتخابات فدراسیون شمشیربازی، فضل الله باقرزاده در جمع خبرنگاران حاضر شد و به سوال‌های آنها پاسخ داد. او درباره تنها بودنش در انتخابات بیان کرد: کاندیدا بودن من در انتخابات برای من سخت بود، ولی خب من چه کاری می‌توانستم کنم. کار کردن در این رشته دشوار است و مطمئنا حضور در آن نیز سخت خواهد بود. ما برنامه هایمان را از قبل آماده و آغاز کرده ایم و یکی از کارهای ما پویا کردن لیگ شمشیربازی بود. در گذشته پرسپولیس، استقلال، پیکان و گاز در لیگ حضور داشتند،‌اما زمانی که من برکنار شدم آنها رفتند. دوباره ما با رایزنی اکثر تیم‌ها را به شمشیربازی باز گردانیم. هم اکنون قصد دارم که با آقایان افشارزاده و رحیمی مذاکره کرده و استقلال و پرسپولیس را به شمشیربازی باز گردانم. خدا را شکر وضعیت لیگ شمشیربازی خیلی بهتر شده و قهرمانان ملی ما از نظر قراردادی نیز شرایط بهتری دارند.

رییس فدراسیون شمشیربازی در پاسخ به این سوال که چرا توجه فدراسیون بر اسلحه سابر است؟ او گفت: فکر می‌کنید من بین این‌ها تبعیضی قائل می شوم. همه چیز برای آنها برابر است، اما حالا که ما در یک رشته رشد ‌کرده‌ایم برای این که دو اسلحه دیگرمان رشدی نداشته باید سابر را حمایت نکنیم؟ وقتی یک بچه آدم در پزشکی قبول می‌شود باید حمایتمان را از او بیشتر کنیم.

وی ادامه داد: زمانی بود اسلحه اپه برای ما مدال آوری می‌کرد که نمونه آن بازی‌های آسیایی دوحه است. حالا اسلحه سابر است که مدال آوری می‌کند و ما از آن حمایت می‌کنیم. به هر حال ما برای اسلحه های دیگر نیز سرمایه‌گذاری می کنیم، اما زمانی که علی یعقوبیان زمانی که به مسابقات جهانی اعزام می‌شود و به دلیل برخورد با برخی از تیم‌ها نمی‌تواند مسابقه بدهد ما باید چه کار کنیم؟ با این حال تمام تلاش ما این بوده که در تمام اسلحه ها بتوانیم رشد داشته باشیم. اکنون استعدادهای ما در اسلحه سابر بیشتر هستند ونگاه‌ها روی این اسلحه است.

باقرزاده در پایان تاکید کرد: سه اسلحه سابر، اپه ، و فلوره در بازی‌های آسیایی اینچئون حضور خواهند داشت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها