کد خبر: ۲۲۵۹۴۴
زمان انتشار: ۱۳:۰۲     ۰۵ خرداد ۱۳۹۳
سرمربی تیم فوتبال استقلال خطاب به دروازه بان این تیم گفت: «امسال زیر یک میلیارد به تو می دهیم!»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، شایعات زیادی درباره جدایی مهدی رحمتی گلر استقلال از این تیم مطرح است. پیش از آشتی کنان هفته گذشته قلعه نویی و رحمتی، بعضی از رسانه ها خبر از جدایی قطعی رحمتی دادند.

 

اما پس از جلسه آشتی کنان هم این حاشیه ها کمتر نشد، و از بحث این دو در همان جلسه هم سخن گفته می شود. ریشه اختلافات برمی گردد به گرد و خاک های ژنرال در رختکن استقلال و حاضر جوابی های مهدی رحمتی که به گوش هم خبرنگاران رسید.

 

حالا اخبار تازه تری هم از این جلسه به گوش می رسد. شنیده می شود مهدی رحمتی رو به امیر قلعه نویی گفته است: «من پیشنهاد 7 میلیارد تومانی دارم.» که سرمربی استقلال بدین شکل پاسخ رحمتی را داده است: «7 میلیارد پیشنهاد داری؟ حتما به آن پاسخ مثبت بده چون اگر قرار باشد امسال در استقلال بمانی زیر یک میلیارد تومان به تو می دهیم!»

 

گفته می شود قلعه نویی بعد از چنین واکنشی، حتی روی خود را به سمت دیگری برگردانده و با یکی از دوستان نزدیکش صحبت کرده که این موضوع دلخوری شدید مهدی رحمتی را در پی داشته است.

 

حالا باید دید دلخوری ژنرال از كاپیتان چطور رفع و رجوع می‌شود. شاید هم حل و فصلی در كار نباشد و مهدی از امیر جدا شود. فعلا سكوت دو طرف نشان می‌دهد نه ماندن رحمتی قطعی شده و نه جدایی‌اش حتمی است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها