کد خبر: ۲۲۵۸۲۱
زمان انتشار: ۲۱:۰۰     ۰۴ خرداد ۱۳۹۳

مقداد نجف نژاد پس از پایان جلسه هیات مدیره باشگاه استقلال در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در این جلسه در مورد برنامه‌های آینده باشگاه تصمیم‌گیری کردیم. قرار است طوری برنامه‌ریزی کنیم که لیست بازیکنان مدنظر سرمربی جذب شود.

وی همچنین درمورد سرمربی آینده باشگاه استقلال نیز افزود: اکثریت آرای هیات مدیره به امیر قلعه‌نویی رای داده‌اند و فصل بعد با ایشان همکاری خواهیم کرد.

وی درباره اینکه چه نفراتی از جمع استقلال جدا خواهند شد نیز گفت: تصمیم ما بر این است که شاکله اصلی تیم حفظ شود و با جذب چند بازیکن تیم را تقویت کنیم.

وی درباره جلسه امروز نیز گفت: ما در این جلسه برای یک سال باشگاه هدف‌گذاری کردیم و قرار است برنامه‌های باشگاه را اجرایی کنیم.

وی همچنین درباره سقف بودجه 15 میلیاردی که سازمان لیگ برای باشگاه‌ها تعیین کرده است نیز گفت: اگر قرار باشد همه باشگاه‌ها این قانون را اجرا کنند ما همه صددرصد اجرا خواهیم کرد. البته برنامه‌ریزی‌ها بر این است که با 20 تا 30 درصد پایین‌تر از هزینه باشگاه‌های دیگر تیم خودمان را ببندیم. البته من معتقد هستم که قوانینی که به تصویب رسیده است باید اجرایی شود و همه باشگاه‌ها آن را اجرا کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها