کد خبر: ۲۲۵۷۳۳
زمان انتشار: ۱۴:۰۵     ۰۴ خرداد ۱۳۹۳
مهاجم گسترش فولاد تبريز مي‌گويد با شناخت کافي از اين تيم تصميم گرفته تا فصل بعد هم پيراهن گسترش فولاد را بر تن کند.

 

به گزارش ورزش سه به نقل از سايت باشگاه گسترش فولاد، مهرداد بايرامي پس از قطعي شدن حضورش در باشگاه گسترش فولاد گفت: گسترش فولاد بهترين انتخابم بود و با توجه به اينکه دو سال در اين تيم بودم و شناخت کافي داشتم بار ديگر اين تيم را براي ادامه فعاليتم انتخاب کردم. اميدوارم هر بازيکني که به گسترش فولاد مي آيد موفق باشد و کمک حال تيم شود. همه ما سعي خواهيم کرد دست در دست يکديگر براي موفقيت گسترش فولاد سهيم باشيم.

او درباره سياست بومي گرايي در گسترش فولاد تبريز، اظهار کرد: با توجه به اينکه گسترش فولاد تجربه خوبي در اين زمينه دارد، صددرصد مي تواند با بومي گرايي به موفقيت هاي بيشتري دست يابد زيرا تنها باشگاهي است که تا اين حد به جوانان بومي اهميت مي‌دهد و اين باشگاه مأمني براي بومي‌ها به شمار مي‌رود. به نظرم گسترش فولاد تبريز به اهداف خود رسيده و پله پله مدارج موفقيت را طي کرده است. صعود به ليگ برتر و دستيابي به رتبه مناسب از جمله موفقيت هاي اين باشگاه خوب و خصوصي کشور است که اين امر نشان از فکر والاي مديران اين باشگاه است.

مهاجم گسترش فولاد درباره ادامه همکاري مهدي تارتار با اين تيم هم صحبت کرد و افزود: مهدي تارتار و کادر فني وي از جمله جوانترين وکارآمدترين کادر فني هستند که مسائل فني زيادي از ايشان ياد گرفتم ايشان فصل گذشته از زماني که به تيم آمده اند عملکرد قابل قبولي داشتند و در سال جديد هم همه باهم تلاش خواهيم کرد تا گسترش فولاد را به جايگاه اصلي خود برسانيم.

او در ادامه با ابراز اميدواري از حضور در تيم ملي با پيراهن گسترش فولاد، گفت: تمام تلاش من پوشيدن لباس تيم ملي است و از همين رو مطمئن باشيد که به بالاخره به حق خودم مي رسم و تمام تلاش خود را در فصل جديد به کار خواهم بست.

بايرامي با اشاره به نقش و تاثير بسيار مهم هواداران و پيشرفت و موفقيت فوتبال تبريز، گفت: اميدوارم مردم خوب و ورزش دوست استان همانطور که طي سالهاي گذشته حمايت خود را از اين تيم اعلام کرده اند، امسال نيز با حضور در بازي هاي گسترش فولاد بار ديگر به عنوان ياز دوازدهم در کنار ما باشند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها