کد خبر: ۲۲۵۷۲۴
زمان انتشار: ۱۴:۰۲     ۰۴ خرداد ۱۳۹۳
هافبک تيم فوتبال فولاد خوزستان گفت: از طرف باشگاه استقلال براي حضور در اين تيم با من صحبتي نشده است.

 

سروش رفيعي در مورد جدايي حسين فرکي از اين تيم گفت: از اين اتفاق متاسفم اميدوارم فرکي هر جايي که حضور دارد در صحت و سلامت باشد.

به گزارش فارس، وي افزود: فرکي در دو سال گذشته به عشق مردم و بازيکنان درد را تحمل کرد و ما که نزديک او بوديم اين مسئله را کاملا حس مي‌کرديم. وقتي يک مصدوميت کوچک داريم خيلي اذيت مي‌شويم اما فرکي به خاطر مردم با وجود درد زانو به فعاليت خود ادامه داد تا فولاد خوزستان به موفقيت برسد. اميدوارم او هر جايي که حضور دارد شاد و سلامت باشد.

هافبک فولاد خوزستان در مورد ميزان شناختش از دراگان اسکوچيچ خاطرنشان کرد: شناخت چنداني از او نداريم. وقتي با بازيکنان ملوان صحبت مي‌کنم آنها از اين مربي تعريف مي‌کنند او فردي قوي و کاربلد است که مي‌تواند در فولاد موفق باشد.

وي افزود: درگير مسابقات ليگ برتر بوده‌ام و چندان روي کار اسکوچيچ در ملوان تمرکز نکردم. او فردي قوي نشان داده و به نظر مي‌رسد با بازيکنان رابطه خوبي دارد. دوستان ما در ملوان از اين مربي خيلي تعريف مي‌کنند و مي‌گويند او مربي روانشناس است.

رفيعي در رابطه با اينکه گفته مي‌شود از باشگاه استقلال پيشنهاد دارد اظهار داشت: به صورت مستقيم با کسي حرف نزدم شايد از طريق مدير برنامه هايم صحبتي شده باشد که من از آن بي‌اطلاعم در چند روز گذشته درگير اتفاقات فوت پدربزرگم بودم و نتوانستم روي اين مسائل تمرکز کنم.

وي در ادامه عنوان کرد: با فولاد خوزستان يک سال ديگر قرارداد دارم برايم حضور در اين تيم افتخار است و از اينکه بتوانم يک سال ديگر خدمت هواداران فولاد خوزستان باشم خوشحال مي‌شوم. پيشرفتم را در فوتبال مديون فولاد خوزستان هستم هنوز هيچ چيز معلوم نيست و بايد با در نظر گرفتن تمامي شرايط تصميم بگيرم.

رفيعي تاکيد کرد: فولاد خوزستان قهرمان ليگ برتر است و هر بازيکني آرزوي حضور در اين تيم را دارد هنوز صحبت در مورد پرسپوليس و استقلال و نقل وانتقالات زود است. فولاد خوزستان به تازگي سرمربي خود را انتخاب کرده و بايد همه شرايط را در نظر بگيرم.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها