کد خبر: ۲۲۵۶۱۳
زمان انتشار: ۱۱:۰۰     ۰۴ خرداد ۱۳۹۳
"رينات بيلياتدينوف" عنوان کرد اين باشگاه تمام تلاشش را براي حفظ سردار آزمون در تيم روسيه‌اي به کار خواهد گرفت.

 

سردار آزمون بازيکن جوان ايراني که در فوتبال روسيه توپ مي‌زند فصلي بسيار خوبي را با اين تيم روسيه‌اي پشت سر گذاشت و توانست با درخشش در روبين کازان، نظر تيم‌هاي بزرگ را به خود جلب کند.

در روزهاي گذشته تيم‌هاي آرسنال، ميلان و تاتنهام تمايل خودشان را براي جذب ستاره ايراني روبين کازان اعلام کردند.

رينات بيلياتدينوف، سرمربي روبين کازان در واکنش به پيشنهادهاي رسيده به سردار آزمون، گفت: سردار بازيکن جواني است و دوست دارم در روبين کازان بماند. رفتن او به اروپا زود است. باشگاه تمام تلاش خودش را انجام خواهد داد تا سردار آزمون را در روبين کازان حفظ کنيم. او بازيکن با ارزشي براي تيم ما محسوب مي‌شود و مي‌تواند در فصل آينده کمک زيادي به ما کند.

سرمربي روبين کازان در ادامه، گفت: آزمون در اين فصل در ابتدا با مشکلات زيادي روبرو بود، اما توانست خود را به خوبي به ترکيب تيم اضافه کند و ارزش‌هاي خودش را نشان دهد. اگر او قراردادش را با ما تمديد کند مي‌تواند در فصل آينده به ستاره تيم ملي تبديل شود و تجربه بيشتري را کسب کند.

فرانکو بالديني، مدير فني باشگاه تاتنهام با اعلام اين که اين باشگاه لندني تلاش زيادي براي جذب آزمون انجام خواهد داد، گفت که آنها دو ميليون دلار براي جذب آزمون کنار گذاشته‌اند.

سردار آزمون يکي از بازيکنان دعوت شده کارلوس کي‌روش به اردوي اتريش است. اين بازيکن ايراني تلاش مي‌کند تا بتواند در جام جهاني 2014 برزيل در ترکيب ايران به ميدان برود.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها