کد خبر: ۲۲۵۵۴۰
زمان انتشار: ۲۳:۰۴     ۰۳ خرداد ۱۳۹۳

اعضای جدید هیات مدیره استقلال طی روزهای گذشته بارها به این موضوع اشاره داشته‌اند که این تیم با وجود اینکه فرصت را برای انتخاب مدیرعامل از دست داد، اما هنوز از نقل و انتقالات عقب نیست و می‌تواند خیلی زود نسبت به جذب بازیکن لازم اقدام کند. این در حالی است که بهرام افشارزاده بارها در مصاحبه‌های خود به این موضوع اشاره داشت که قلعه‌نوعی شخصا با برخی بازیکن‌ها وارد مذاکره شده است اما به نظر می‌رسد مخالفت هیات مدیره با مذاکرات مستقیم قلعه‌نوعی سبب شد تا در نهایت افشارزاده تصمیم بگیرد مسئولیت مذاکره با بازیکنان را به نظری جویباری قائم مقام فصل پیش آبی‌پوشان بسپارد.

1- تشکیل فوری کمیته فنی

در مورد فهرست بازیکنان جدید استقلال باید گفت که امیر قلعه‌نوعی فردا طی جلسه‌ای با افشارزاده فهرست نفرات موردنظر خود را در اختیار مدیرعامل قرار خواهد داد. برخلاف نظر افشارزاده مبنی بر مذاکره قلعه‌نوعی با بازیکنان، سرمربی آبی‌پوشان از مدیرعامل خواست تا این موضوع را به فرد دیگری واگذار کند. از سوی دیگر طبق مصوبه هیات مدیره، مدیرعامل آبی‌پوشان وظیفه دارد تا خیلی زود برای استقلال کمیته فنی انتخاب کند و تمام نفرات جدید قبل از عقد قرارداد رسمی از کانال کمیته فنی عبور کنند تا حرف و حدیثی ایجاد نشود.

2- برهانی خیالش راحت شد

اولین بازیکنی که برای تمدید قرارداد با او مذاکره شد آرش برهانی بود. مهاجم استقلال که تصور می‌کرد قلعه‌نوعی اعتقادی به شیوه بازی‌اش نداشته باشد، منتظر بود تا برای تمدید قرارداد ابتدا با سرمربی حرف بزند. چهارشنبه شب نظری جویباری به نمایندگی از قلعه‌نوعی با برهانی تماس گرفت و به او گفت که در فهرست سرمربی آبی‌پوشان قرار دارد و آرش هم گفت که قطعا قراردادش را تمدید می‌کند. برهانی وقتی متوجه شد که در فهرست قلعه‌نوعی قرارداد خیالش از حل مشکلات راحت شد و روز پنجشنبه تصمیم گرفت پس از مدتها که بخاطر بلاتکلیفی استرس داشت، با خیال آسوده راهی مسافرت شود.

3- قاضی توجیه شد

محمد قاضی دومین بازیکنی بود که با او تماس گرفته شد. قاضی از فصل پیش از قلعه‌نوعی دلخوری داشت و برای باشگاه پیغام داده بود که تا وقتی این مشکل برطرف نشود، تمدید نخواهد کرد. دیروز نماینده‌ای از سوی سرمربی آبی‌پوشان با قاضی تماس گرفت و توضیحاتی ارائه کرد که باعث شد این مهاجم توجیه شود و بفهمد که بی‌جهت از دست سرمربی ناراحت بوده و به همین دلیل او نیز اعلام کرد که برای تمدید قرارداد مشکلی ندارد.

4- ادینهو در راه است

در حالی که گفته می‌شود قلعه‌نوعی فردا فهرست نفرات موردنظر خود را به مسئولان باشگاه می‌دهد، اما گفته می‌شود که توافقات لازم با ادینهو برای حضور در جمع آبی‌پوشان انجام شده است. این بازیکن در حال حاضر در امارات در حال استراحت است، ولی مذاکراتی با مدیر برنامه‌های او انجام شده و گفته می شود با توجه به توافقات حاصله ادینهو را باید اولین بازیکن جذب شده استقلال برای فصل بعد دانست.

5- 7 بازیکن از سال گذشته می‌مانند

15 بازیکن استقلال برای فصل بعد قرارداد ندارند و بازیکن آزاد محسوب می‌شوند ولی گفته می‌شود از میان این نفرات فقط 7 بازیکن در فهرست جدید قلعه‌نوعی قرار دارند که با آنها برای تمدید قرارداد صحبت خواهد شد. در این خصوص نام پژمان نوری هم سرزبان افتاده که شنیدم تا این لحظه قلعه‌نوعی برنامه‌ای برای حفظ این بازیکن ندارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها