کد خبر: ۲۲۵۳۹۹
زمان انتشار: ۱۳:۰۱     ۰۳ خرداد ۱۳۹۳
سفر نمايندگان باشگاه پرسپوليس به اسپانيا براي مذاکره با مديران رئال مادريد لغو شد.

 

در حالي که پس از مکاتبات انجام شده بين دو باشگاه پرسپوليس و رئال مادريد قرار بود نمايندگان باشگاه ايراني براي انجام مذاکره با سران رئال مادريد به اسپانيا سفر کنند به دليل برخي مشکلات و مسائل سرخ‌ها، اين سفر لغو شده و ادامه مذاکرات به گونه ديگري انجام خواهد شد.

به گزارش ايسنا، پيش از اين قرار بود سه نماينده باشگاه پرسپوليس که در زمان پروين طي نامه‌اي به باشگاه رئال معرفي شده بودند، سه‌شنبه ششم خرداد به مادريد سفر کنند‌ اما مشکلاتي بر سر راه سفر اين نمايندگان ايجاد شد و اين مذاکره به گونه ديگري پيگيري مي‌شود.

در حال حاضر مديران هر دو باشگاه به انجام يک بازي تدارکاتي در تهران پس از جام جهاني علاقه‌ دارند و براي هماهنگي تاريخ و جزئيات برگزاري اين بازي در حال انجام هماهنگي‌هاي لازم هستند. با لغو سفر پرسپوليسي‌ها، به احتمال فراوان مسئولان باشگاه اسپانيايي قصد دارند نماينده خود را براي مذاکره رسمي‌ با پرسپوليسي‌ها به تهران بفرستند.

پيش از اين هم رسانه‌هاي اسپانيايي از جمله ال‌کانفيدنشال در گزارشي به اهداف پرس براي برگزاري ديدار دوستانه با پرسپوليس پيش از آغاز فصل آينده لاليگا پرداخته بودند. به نظر مي‌رسد علاقه باشگاه مادريدي براي انجام اين بازي بسيار زياد است و در صورت حضور ستاره‌هاي اين تيم مطرح در تهران مي‌توان شاهد وقوع اتفاقي بزرگ در تاريخ فوتبال ايران بود.

نخستين بار در دي ماه سال گذشته فلورنتينو پرس در نامه‌اي رسمي به محمد رويانيان، مديرعامل وقت پرسپوليس علاقه خود را براي حضور در ايران و انجام يک بازي تدارکاتي ميان دو تيم اعلام کرده بود. با اين وجود تغييرات مديريتي در پرسپوليس و آمدن پروين و رحيمي پيگيري اين پرونده را طولاني کرده است.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها