کد خبر: ۲۲۵۳۹۳
زمان انتشار: ۱۲:۵۸     ۰۳ خرداد ۱۳۹۳
سرمربي تيم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: شايعه‌سازان قصد دارند من و تيم ذوب‌آهن را به حاشيه بکشانند. من به بودن در ذوب‌آهن افتخار مي‌کنم.

 

يحيي گل‌محمدي در مورد شايعه پشيماني‌اش از حضور در ذوب‌آهن گفت: نمي‌دانم اين شايعه‌ها از کجا مي‌آيد. من با باشگاه ذوب‌آهن قرارداد بستم و به دنبال جذب بازيکنان هستم. من اين شايعات را کاملا تکذيب مي‌کنم و از اينکه در تيم ريشه‌دار و باسابقه ذوب‌آهن حضور دارم افتخار مي‌کنم. خيلي از مربيان دوست دارند در ذوب‌آهن باشند و من هم از حضور در چنين باشگاه خوبي خوشحالم اما نمي‌دانم چرا برخي با شايعه‌سازي مي‌خواهند براي من و باشگاه ذوب‌آهن حاشيه درست کنند.

به گزارش فارس، وي ادامه داد: واقعا نمي‌دانم اين شايعه‌ها توسط چه کساني ساخته و پرداخته مي‌شود. من از روزي که به اين باشگاه آمدم براي جذب بازيکنان تلاش کردم و کار شايعه‌سازان را سرزنش مي‌کنم.

گل‌محمدي با ابراز تاسف از شايعه‌سازي براي خودش گفت: من هيچ وقت دنبال بازارگرمي نبودم. به ذوب‌آهن آمدم چون اين باشگاه يک باشگاه سابقه‌دار با هواداران فهيم و خونگرم است. اگر دنبال پول بودم مي‌توانستم از باشگاه‌هاي ديگر پول بيشتري بگيرم. کاش يکي به من توضيح دهد که دليل پشيماني من از حضور در ذوب‌آهن چيست. من کار شايعه‌سازان را سرزنش مي‌کنم.

گل‌محمدي در مورد اينکه شايد به خاطر اينکه تاکنون فهرست بازيکنان مورد نظرش را به باشگاه نداده اين شايعات منتشر شده، گفت: من فهرست بازيکنان مورد نيازم را شب گذشته به باشگاه فکس کردم. و تاکنون هم چند بازيکن زير 22 سال و گمنام هم که مي‌توانستند به تيم ما کمک کنند، جذب کردم. يک بازيکن از تيم ملي اميد، يک بازيکن از ليگ يک و محمدباقر صادقي دروازه‌بان تيم سايپا نفراتي هستند که جذب کردم.

وي در مورد اينکه از چند سهميه ليگ برتري استفاده خواهد کرد تا تيم ذوب‌آهن تکميل شود، گفت: تيم ذوب‌آهن بيشتر در خط دفاع و حمله مشکل داشت و سعي مي‌کنم در اين دو پست بيشتر بازي بگيرم.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها