کد خبر: ۲۲۵۳۴۱
زمان انتشار: ۱۱:۲۴     ۰۳ خرداد ۱۳۹۳
سرمربی پرسپولیس در همان مذاکرات اولیه آب پاکی را روی دست دروازه بان های فصل پیش سایپا و گسترش ریخت.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز ،بعد از سفر دایی به فرانسه برای سپری کردن تعطیلات، وضعیت نقل و انتقالاتی باشگاه پرسپولیس فعلا مسکوت باقی مانده است.

 

پرسپولیس در همان روز نخست با یکی، دو قرارداد داخلی به استقبال لیگ چهاردهم رفت. امضای قرارداد با بهترین گلزن نیم فصل دوم لیگ سیزدهم (مهدی دغاغله) و آقای گل لیگ یک (مهدی طارمی) هواداران را حسابی امیدوار کرده است.

 

اما در لابه‌لای تمامی اتفاقات این روز حضور دو گلر برای توافق با سرخپوشان در باشگاه جالب بود. محسن فروزان و محمدباقر صادقی دو گلری بودند که سه‌شنبه برای مذاکره با دایی و رحیمی به ساختمان باشگاه پرسپولیس رفتند.

 

گفته می شود محسن فروزان روی پله های ساختمان باشگاه بوده که علی دایی از رحیمی خواسته تا قید خرید او را بزند. روز پنجشنبه هم محمدباقر صادقی با ذوب آهن به توافق رسید تا معلوم شود دایی در همان جلسه اول آب پاکی را روی دست وی ریخته است.

 

* دفاع تمام قد شهریار از نیلسون

با اینکه در یک ماه اخیر صحبت‌های زیادی در مورد ادامه همکاری پرسپولیس با نیلسون شنیده می‌شد و حتی روایت شده بود که گلر برزیلی فصل گذشته سرخپوشان دیگر به ایران برنمی‌گردد اما با این حال دایی در همه اظهارنظرهایش از نیلسون دفاع کرد و او را یکی از ارکان اصلی موفقیت سرخپوشان در فصل گذشته نامید.

 

نیلسون که با 15 کلین شیت رکوردی جاودانه را به عنوان یک خارجی در تاریخ فوتبال ایران به ثبت رسانده، با توجه به علاقه شدید دایی به وی بی‌شک اصلی ترین گزینه شهریار برای حفاظت از دروازه پرسپولیس است.

 

از این رو در لابه‌لای مذاکره فروزان و محمدباقر صادقی با دایی و رحیمی، سرمربی پرسپولیس به صراحت عنوان کرده که برای فصل آینده نیز روی نیلسون حساب باز کرده است و تنها به دنبال جذب گلر رزرو برای نیلسون است. انتخابی منطقی با توجه به آمار که البته چندان به مذاق مذاکره کننده‌ها خوش نیامده است.

 

فروزان و باقری که بابت رسیدن به شماره یک پرسپولیس پای میز مذاکره رفته بودند پس از حرف‌ها و حمایت‌های دایی از نیلسون ترجیح دادند برای ادامه فعالیت خود به دنبال باشگا‌هی به جز پرسپولیس باشند.

 

بدین ترتیب باقری به جمع شاگردان گل محمدی پیوست و فروزان هم یک قدم به استقلال نزدیک تر شد. هرچند که در استقلال هم شرایط مشابهی نسبت به رحمتی وجود دارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها