کد خبر: ۲۲۵۱۲
زمان انتشار: ۱۰:۱۵     ۱۷ مهر ۱۳۹۰
رئیس پلیس تهران با اعلام اینکه طرح جمع آوری ماهواره‌ تداوم دارد و تعطیل شدنی نیست گفت: در این طرح دستگاههای فرهنگی باید اقدامات بیشتری انجام دهند و در مرحله آخر پلیس وارد شود.

به گزارش 598 به نقل از مهر، سردار حسین ساجدی نیا با اشاره به تداوم اجرای طرح جمع آوری ماهواره ها اظهار داشت: طرح جمع آوری ماهواره ها ادامه دارد و پلیس بر اساس قانون اقدام به جمع آوری دیش ها از پشت بام ها به عنوان مشاعات می کند.

وی ادامه داد: در طرح جمع آوری ماهواره ها تنها دیش های نمایان و نصب شده در پشت بام ها را جمع آوری می کردیم اما در برخی از موارد به خانه افراد نیز رفته و با حکم قضایی وی را به مرجع قضایی دعوت کردیم. پلیس در اجرای این طرح هیچگاه برخورد خصمانه ندارد اما در جمع آوری کوتاه نمی آییم.

ساجدی نیا با انتقاد از کم کاری برخی از دستگاههای فرهنگی افزود: در طرح جمع آوری ماهواره ها باید ناجا در مرحله آخر قرار گیرد اما به عنوان مثال صدا و سیما در برنامه های خود چه تنوعی دارد که مردم کمتر به سمت ماهواره روند. دستگاههای فرهنگی نیز باید اقدامات بیشتری انجام دهند و در مرحله آخر پلیس وارد این قضیه شود.

رئیس پلیس تهران با رد افزایش محدوده طرح زوج و فرد گفت: این طرح افزایش نمی یابد و پلیس نیز قصدی برای افزایش آن ندارد اما با جدیت این محدوده را کنترل می کنیم.

وی از جمع آوری معتادین پرخطر و تابلو خبر داد و گفت: پلیس با اجرای طرح های ضربتی تاکنون چندین هزار معتاد تابلو و پرخطر را از سطح شهر جمع آوری کرده است اما جایی برای تحویل و نگهداری آنها وجود ندارد.

ساجدی نیا در پایان به برخورد پلیس با شرکتهای حفاظتی و مراقبتی غیرمجاز اشاره کرد و گفت: پلیس اجازه نمی دهد برخی از شرکت های غیر مجاز خیابان ها را پارکینگ شخصی خود کرده و به عنوان پارک بان غیر مجاز سطح خیابان را به افراد اجاره دهند. البته خوشبختانه با ساماندهی پارک بان ها دیگر شاهد تخلف شرکت ها نیستیم و تنها چند شرکت انگشت شمار در حاشیه شهرها اقدام به فعالیت غیرمجاز می کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها