کد خبر: ۲۲۵۰۹۹
زمان انتشار: ۱۱:۰۸     ۰۱ خرداد ۱۳۹۳
در حالی كه قرار بود هافبک سپاهان در جلسه‌ای تكلیف نهایی خود را برای فصل بعد مشخص كند اما ظاهراً به توافق نرسیده است.

به گزارش پايگاه 598 به نقل از جام نیوز، اميد ابراهيمي در مصاحبه‌هاي اخيرش مقصر خط خوردن از اردوي تيم ملي را زلاتكو كرانچار دانسته بود و پس از تمدید قرارداد کرانچار از تمايلش براي جدايي از سپاهان خبر داده بود.

 

اما باشگاه سپاهان راضي به اين امر نيست و براي حفظ ابراهيمي در تلاش است. به همین منظور جلسه ای برای ایجاد تفاهم برگزار شد اما هنوز هيچ گونه توافقی بین طرفین حاصل نشده است.

 

مشکل دیگر هافبک سپاهان علاوه بر حضور کرانچار، دستور سبحاني مبني بر كاهش مبلغ قراردادهاست که خيلي از بازيكنان سپاهان را براي ماندن مردد كرده است.

 

رسول خوروش مدير تيم فوتبال سپاهان که پیش از این از مشخص شدن تكليف ابراهیم در جلسه روز سه شنبه باشگاه خبر داده بود، در اين باره گفت: «وضعيت اميد ابراهيمي با يك جلسه مشخص نمي‌شود و فعلاً بايد صحبت‌هاي بيشتري انجام بدهيم.»

 

او ادامه داد: «باشگاه صددرصد به دنبال حفظ ابراهيمي است و توان خود را براي تحقق اين موضوع به كار خواهد برد و فعلاً تا مشخص شدن شرايط نهايي بايد صبر كرد.»

 

مدير تيم فوتبال سپاهان جذب بازيكن خارجي را فعلاً منتفي شده دانست و گفت: «با توجه به درنظر گرفتن قانون سقف بودجه فعلاً جذب بازيكن خارجي در دستور كار باشگاه نيست و هدف و تمركز ما در حال حاضر بر حفظ صددرصدي بازيكنان داخلي است.»

 

گفته می شود قلعه نویی خواهان جذب این بازیکن است و در صورت عدم توافق نهایی این بازیکن با سپاهان، مذاکرات وی با استقلال آغاز خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها