کد خبر: ۲۲۵۰۰۱
زمان انتشار: ۲۰:۲۴     ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
مديرعامل باشگاه نفت تهران در خصوص شايعه انتخاب منصور ابراهيم‌زاده به عنوان سرمربي اين باشگاه گفت: هر زمان نامي از طريق باشگاه نفت تهران به عنوان سرمربي اعلام شود آن نام قطعي است.
بعد از جدايي يحيي گل‌محمدي از نفت تهران، گزينه‌هاي زيادي براي سرمربي‌گري تيم فوتبال نفت مشخص شدند که البته هيچ‌گاه باشگاه نفت موضع قطعي در اين باره نگرفت، اما خبر حضور منصور ابراهيم‌زاده در باشگاه نفت تهران که پيش از اين سابقه مربيگري در اين تيم را داشته موضوعي است که احتمال رخ دادن آن زياد است.

به گزارش فارس، در همين مورد منصور قنبرزاده مديرعامل باشگاه نفت تهران گفت: موضع باشگاه نفت اين است که هرگاه به صورت رسمي نامي از طرف ما اعلام شد، آن گزينه قطعي است و غير از آن هر نام ديگري که در رسانه ها مطرح مي‌شود، گمانه‌زني آنهاست و تا زماني که نامي قطعيت پيدا نکند، ما نام سرمربي‌مان را اعلام نمي‌کنيم.

مديرعامل باشگاه نفت تهران اظهار داشت: البته شايد نام‌هايي هم که اعلام مي‌شوند، جزو گزينه‌هاي ما باشند اما بايد بگويم که ما سه گزينه نهايي داريم که از ما خواسته‌اند تا نام سرمربي قطعي نشده، از اعلام نام آنها خودداري کنيم که ما هم اخلاقاً اين موضوع را رعايت خواهيم کرد.

وي در پايان گفت: تا روز يکشنبه هفته آينده رقم بودجه ما قطعي خواهد شد و سپس سرمربي‌مان را انتخاب خواهيم کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها