کد خبر: ۲۲۴۹۶۴
زمان انتشار: ۱۹:۳۴     ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۳

باشگاه بارسلونا پس از قطع همکاری با خراردو مارتینو سرمربی آرژانتینی خود، لوئیس انریکه را به عنوان سرمربی جدید خود منصوب کرد. انریکه که سابقه هدایت تیم بارسلونای B را در کارنامه خود دارد، پس از کار در تیم سلتاویگو، هدایت آبی اناری‌ها را بر عهده گرفت.

لوئیس انریکه سرمربی جدید بارسلونا در اولین نشست خبری خود به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

انریکه در ابتدا گفت: در ابتدا می‌خواهم از جوزپ ماریا بارتومئو ریاست باشگاه تشکر کنم که این فرصت را به من داد تا در تیم بارسلونا بتوانم مربی‌گری کنم. همچنین باید از آندونی زوبی‌زارتا نیز تشکر کنم که در روزهای گذشته صحبت‌های زیادی با من برای پیوستن به بارسلونا انجام داد و به خوبی از من حمایت کرد. مربی‌گری در بارسلونا برای من اتفاق ویژه‌ای محسوب می‌شود و من ازاینکه هدایت این تیم را بر عهده گرفته‌ام بسیار هیجان زده هستم.

انریکه در ادامه گفت: می‌خواهم در تیم بارسلونا تیم جدیدی بسازم. هدفم این است که تیمی بسازم که سال‌ها بتواند برای کسب قهرمانی تلاش کند. به دنبال نتیجه‌گیری مقطعی در بارسلونا نیستم. من با شرایط مربی‌گری در بارسلونا کاملا آشنا هستم. وقتی بارسلونای B را ترک کردم انتظار داشتم که به عنوان سرمربی تیم انتخاب شوم. اکنون انتخاب به عنوان سرمربی بارسلونا پایانی بر سال‌ها انتظار من بود.

سرمربی جدید بارسلونا درباره حضور لیونل مسی در این تیم نیز گفت: از حضور مسی در تیمم بی‌اندازه خوشحال هستم. او بهترین بازیکن جهان است و خوشحالم که چنین بازیکن بزرگ و با کیفیتی در تیمم دارم. نه تنها من که همه اعضای کادر فنی از حضور مسی در تیم خوشحال هستیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها