کد خبر: ۲۲۴۵۸
زمان انتشار: ۱۴:۴۰     ۱۶ مهر ۱۳۹۰

سردبیر نشریه امتداد، از انتشار شصت و پنجمین شماره ماهنامه «امتداد» پس از چهار ماه وقفه به همت مؤسسه «طلایه‌داران نور آفاق» و با حمایت بنیاد خاتم‌الاوصیا‌(ص) خبر داد.

 رضا مصطفوی در گفت‌وگو با فارس  در خصوص انتشار دوباره ماهنامه «امتداد»، نشریه فرهنگ و ادبیات مقاومت و نهضت جهانی اسلام، اظهار داشت: از تیرماه سال جاری به دلیل اینکه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس نتوانست انتشار «امتداد» را ادامه دهد، مؤسسه طلایه‌داران نور آفاق، صاحب امتیازی این ماهنامه را پذیرفت و از این پس این ماهنامه با حمایت بنیاد خاتم‌الاوصیا (ص) منتشر می‌شود.
 
وی با اشاره به تغییرات محتوایی در دوره جدید ماهنامه «امتداد» از راه‌اندازی سرویس‌های «خاکریز خودی»، «خاکریز دیروز» و «خاکریز امروز» در این مجله خبر داد و گفت: برای ارائه یک اثر فرهنگی قابل توجه و حرفه‌ای‌تر، از همکاری نیروهای بیشتری بهره‌ گرفته‌ایم.
 
سردبیر ماهنامه «امتداد» گفت: این نشریه در حوزه‌ «خاکریز دیروز» به موضوعات انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، مقاومت و جهاد اصغر می‌پردازد؛ در حوزه «خاکریز امروز» نیز جهاد نرم، مقاومت، دفاع و هجوم فرهنگی، ابزارهای مبارزه با جنگ امروز را در برمی‌گیرد و در حوزه «خاکریز خودی» موضوعات مرتبط با جهان اسلام، بیداری اسلامی، نهضت جهانی اسلام، دشمن شناسی و استکبارستیزی را مورد بررسی قرار می‌دهد.
 
وی با بیان اینکه انتشار ماهنامه «امتداد» به دلیل توقف انتشار بیش از 4 ماه، با ریزش نسبی در میان مخاطبان روبرو بوده است، گفت: ماهنامه «امتداد» پرمخاطب‌ترین نشریه کشور در حوزه فرهنگ و دفاع مقدس بوده که نزدیک به 40هزار مشترک داشته است.
 
مصطفوی خاطرنشان کرد: در ماه‌های اخیر با انتشار خبر تعطیلی امتداد، ریزشی در تعداد مشترکان ایجاد شده که برای جبران این ریزش، شماره جدید ماهنامه «امتداد» را برای تمام مشترکان در اقصی نقاط کشور، ارسال می‌کنیم تا در جریان انتشار دوباره آن قرار بگیرند و به حلقه مشترکان امتداد بپیوندند.
 
وی ابراز امیدواری کرد که امتداد در دو، سه ماه آینده بتواند دوباره رکورددار نشریات فرهنگی کشور باشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها