کد خبر: ۲۲۴۵۰۹
زمان انتشار: ۱۱:۴۵     ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۳
آنچه علی فتح‌الله‌زاده را سرزده و بدون دعوت قبلی به باشگاه استقلال کشاند، شوق دیدار با افشارزاده و تبریک به مدیرعامل جدید نبود.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از رادنیوز، کمتر کسی تصور می‌کرد فتح‌الله‌زاده که به بدترین شکل ممکن از استقلال حذف شد، به این زودی‌ها به دیدار افشارزاده برود اما یک مصاحبه انتقادی از مدیرعامل جدید، مدیر سابق را به دفتر باشگاه کشاند!

 

ظهر دوشنبه در حالی که خبرنگاران حاضر در باشگاه استقلال منتظر ورود امیر قلعه‌نویی بودند، ناگهان مدیرعامل سابق استقلال قدم به دفتر باشگاه گذاشت.

 

البته فتح‌الله‌زاده خودکارش را در کشوی میز مدیریت جا نگذاشته بود که بگوید برای بردن خودکارش به دفتر باشگاه برگشته (!) شوق دیدار با افشارزاده هم او را به باشگاه نکشاند.

 

منابع آگاه می‌گویند مصاحبه انتقادی روز قبل افشارزاده که به رسانه‌ها گفته بود سرگیجه گرفته و نمی‌داند به بازیکنان بدهکار است یا به رستوران، هواپیمایی و هتل، باعث شد فتح‌الله‌زاده که تلاش می‌کند مدیریت‌اش نزد هواداران استقلال زیرسوال نرود، نزد مدیرعامل جدید برود و از افشارزاده بخواهد علیه او صحبت نکند.

 

برابر با شنیده‌های ما فتح‌الله‌زاده یک شماره تلفن به افشارزاده داده و به مدیرعامل استقلال گفته اگر هر سوالی درباره مسائل مالی و اداری استقلال داشت، با او تماس بگیرد و بحث را به رسانه‌ها نکشاند.

 

گویا فتح‌الله‌زاده درباره نحوه اداره سایت باشگاه استقلال هم با افشارزاده حرف زده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها