کد خبر: ۲۲۴۳۸۱
زمان انتشار: ۲۰:۵۶     ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۳
پرسپولیسی‌ها با سروصدای زیاد به خاطر بی‌پولی‌ها، فصل را به پایان رساندند. بازیکنان این تیم مدعی شدند برای خرید آجیل شب عید (که نهایتاً 70هزار تومان می‌شد) پولی نداشتند اما آنها حالا سکوت اختیار کرده‌اند؛ سکوتی که به نظر می‌رسد آرامش قبل از توفان است.

در روز دوشنبه 8 اردیبهشت، مدیرعامل و هیأت‌مدیره جدید پرسپولیس مشخص شدند و از همان ابتدا قرار بر شفاف‌سازی و حل مشکلات مالی باشگاه گذاشته شد. بخش اول که به صورت مشخص، طعنه‌ای حرفه‌ای و تدبیری جدی برای عبور از قراردادهای قدیمی باشگاه پرسپولیس بود اما موضوع دوم، مستقیماً بازیکنان را دربرمی‌گیرد. همان‌هایی که حتی یک شب بدون اعتراض به بی‌پولی و جنجال‌سازی مالی در رسانه‌ها، وارد رختخواب نمی‌شدند‌؛ بازیکنانی که قراردادهای میلیاردی داشتند اما باز هم به بن گوشت و حبوبات کارمندان حسادت می‌کردند! شاگردان دایی تصور می‌کردند بعد از حضور هیأت‌مدیره جدید، خیلی زود به پول‌شان می‌رسند ولی تا به حال این اتفاق نیفتاده است.

قرار بود هفته گذشته، دور اول مذاکرات برای تمدید قرارداد شروع شود و پس از تسویه حساب نهایی، بازیکنان مدنظر علی دایی بروند و به محض دریافت پول‌شان، پای برگه تسویه حساب‌ها را امضا کنند ولی این اتفاق هرگز رخ نداد. هنگامی که هیأت ‌مدیره وارد کارزار شد، اسپانسر و حامی مالی جدید پرسپولیس، چکی به مبلغ 3 میلیارد تومان به علیرضا رحیمی تحویل داد، چکی که بابت شروع همکاری، کشیده شده بود اما این چک هنوز نقد نشده است تا شایعات جدیدی را به وجود بیاورد. البته رحیمی در پاسخ به شایعه گم شدن چک، گفت: این چک هنوز در گاوصندوق دفتر باشگاه است، هر کس حرفم را باور ندارد، بیاید و با چشم‌های خودش ببیند! به معنای دیگر، تسویه حساب با بازیکنان، همچنان به تعویق می‌افتد و دلیل پنهان آن فقط یک مسئله است‌؛ تخفیف! واقعیت این است که هیأت‌مدیره باشگاه پرسپولیس بعد از ناامید شدن بابت گرفتن تخفیف از علی دایی، به سراغ بازیکنان رفته است.

شنیده‌های ما از داخل باشگاه حکایت از آن دارد که قصه‌ای جدید در راه است.

    هر بازیکنی که حاضر به دادن تخفیف به باشگاه شود، زودتر از سایرین به پول خود می‌رسد. فراموش نکنید قرارداد بعضی بازیکنان شفاف نیست و کسی نمی‌داند رقم دقیق دریافتی و رقم دقیق قرارداد آنها چقدر بوده است.

این هم دلیل بزرگی برای عدم تسویه حساب به شمار می‌‌آید ولی مهم‌ترین اصل، تخفیف است. مسئولان باشگاه می‌خواهند بدون ایجاد سر و صدا، از بازیکنان تخفیف بگیرند و سپس پول‌شان را بدهند اما سؤال اینجاست، شاگردان علی دایی با این شرایط کنار می‌آیند؟ آنهایی که راه مصاحبه و جنجال‌سازی را به خوبی می‌دانند، آیا حاضر به کنار آمدن با مسئولان جدید پرسپولیس می‌شوند؟ جواب این سؤال‌ها، در ماجراجویی‌های هفته آینده علیرضا رحیمی در مذاکره با بازیکنان نهفته است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها