کد خبر: ۲۲۴۳۲۸
زمان انتشار: ۱۴:۰۸     ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۳

مدیرعامل جدید باشگاه صبای قم می‌گوید: این تیم باید سال آینده جزو 6 تیم اول بالای جدول باشد.

عباس جهانبینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره مدیرعاملی خود در باشگاه صبا اظهار کرد: امروز جلسه هیات مدیره در استانداری برگزار شد و در آخرین لحظات اعضا من را با اتفاق آرا به عنوان مدیرعامل باشگاه انتخاب کردند. مطمئنا کار سختی را پیش‌رو خواهیم داشت و امیدوار هستم بتوانم پاسخ هیات مدیره را بدهم.

وی همچنین درباره اهداف و برنامه‌های خود در صبای قم افزود: قرار است مصوبات هیات مدیره را از جمله اسکان تیم در قم و همین طور تنظیم برنامه‌هایی برای افزایش علاقمندی بیشتر جوانان به تیم صبای قم و ایجاد بسترهای لازم برای امور فرهنگی باشگاه را فراهم کنم. البته استراتژی باشگاه این است که ما در فصل آینده بتوانیم جزو 6 تیم اول بالای جدول باشیم و در جام حذفی هم تا مراحل پایانی حضور داشته باشیم. انشاء‌الله بتوانم اهداف هیات مدیره را به طور کامل اجرا کنم.

وی در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا از آقای کشوری‌فرد و رمضان‌بیگی در باشگاه استفاده خواهد شد، گفت: با توجه به اینکه این افراد از تجربیات بالایی برخوردار هستند می‌خواهیم از آنها در هرم مدیریتی باشگاه استفاده کنیم تا تجربیات آنها را در باشگاه به کار بگیریم.

مدیر عامل جدید باشگاه صبای قم همچنین درباره‌ی کادر فنی این باشگاه گفت: حداکثر تا امشب درباره‌ کادر فنی تصمیم‌گیری خواهم کرد.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا با توجه به اینکه شما مدیر کل ورزش جوانان استان قم هستید و مدیریت باشگاه صبا را هم عهده دار شدید از نظر قانونی مشکلی ندارد، خاطر نشان کرد: من تابع قانون هستم و می‌خواهیم با هماهنگی با نهادهای دولتی مشکل را حل کنیم اگر قانون به من اجازه ندهد مطمئنا از مدیریت باشگاه استعفا خواهم داد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها