کد خبر: ۲۲۴۳۱۴
زمان انتشار: ۱۳:۵۳     ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۳
سخنگوی هیات مدیره باشگاه پرسپولیس که میهمان یک برنامه ورزشی تلویزیونی بود عنوان کرد که اگر با پیشنهاد مربیگری روبه‌رو شود آن را قبول خواهد کرد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، یکی از اتفاقات عجیبی که به نوعی اولین حاشیه فصل سرخپوشان را نیز موجب شد اختلاف نظراتی است که می‌گویند دایی و استیلی با هم دارند.

 

به طوری که حتی در روزهای اخیر و به رغم تکذیب این خبر از سوی سخنگوی هیات مدیره پرسپولیس این دو تمام تلاش خود را کردند تا در جلسات مشترک با یکدیگر روبه‌رو نشوند.

 

با این حال هنوز خیلی‌ها معتقدند که این اختلاف سلیقه که از مسائل و نگرش‌های فنی نیز نشات گرفته می‌تواند دردسرهایی بزرگ برای پرسپولیس ایجاد کند. شاید بازتاب وسیع همین اتفاقات اخیر باعث شده تا حمید استیلی چندان به حضورش در جمع هیات مدیره پرسپولیس دل نبندد.

 

او که میهمان یک برنامه ورزشی تلویزیونی بود عنوان کرد که اگر با پیشنهاد مربیگری روبه‌رو شود آن را قبول خواهد کرد.

 

استیلی که به هیچ عنوان نمی‌تواند علاقه‌اش به مربیگری و حضور روی نیمکت فنی را کتمان کند، در این برنامه از علاقه‌اش به بازگشت به مستطیل سبز گفت، موضوعی که شاید استیلی را خیلی زودتر از آنچه تصور می‌شد از پرسپولیس دور کند.

 

هافبک سابق تیم ملی با اشاره به حراج احتمالی پیراهنی که در جام‌جهانی با آن به آمریکا گل زد، خوراک خوبی را نصیب رسانه‌ها کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها