کد خبر: ۲۲۴۲۸۰
زمان انتشار: ۱۳:۲۶     ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۳
حضور سرمربی سابق تیم ملی ایران در تیم تراکتورسازی منتفی شد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، در حالی که برانکو ایوانکوویچ که با توافق‌های خوبی با مسئولان باشگاه تراکتورسازی رسیده بود فصل آینده هم به لیگ ایران باز نخواهد گشت. در حالی که او به توافق‌های خوبی با تبریزی‌ها دست یافته بود سرانجام مسافر ایران نشد.

 

مسئولان تیم تراکتورسازی تبریز تلاش می‌کنند، سرمربی تیم خود را به زودی انتخاب کنند تا تیم خوبی را برای فصل آینده آماده کنند. به احتمال زیاد سرمربی تراکتورسازان خارجی خواهد بود.

 

جمشید نظمی مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی منتفی شدن حضور سرمربی سابق تیم ملی را در تبریز تایید کرد. گفته می شود پیشنهاد تیم های عربی برانکو را از دست تبریزی ها پرانده است.

 

جالب اینکه انتشار این خبر با واکنش مثبت هواداران تراکتورسازی مواجه شده است. آنها در روزهای گذشته بارها مخالفت خود با حضور برانکو و هر مربی خارجی دیگری غیر از تونی اولیویرا را اعلام کردند.

 

هواداران تراکتورسازی که معتقدند اعتراض هایشان یکی از دلایل منتفی شدن حضور برانکو در تبریز است، امیدوارند که با ادامه این روند باعث بازگشت مربی محبوب پرتغالی شوند.

 

مسئولان تراکتورسازی اعلام کرده اند تونی به خاطر آگاهی از محبوبیت خود در تبریز قصد دارد با ایجاد بازارگرمی قیمت خود را بالا ببرد و با این شرایط حاضر به ادامه همکای نیستند.

 

بر اساس اخباری که در تبریز پیچیده است، از فیلیپ تروسیه به عنوان گزینه جذاب و جدید تراکتورسازی برای نیمکت فصل بعد این تیم نام برده می شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها