کد خبر: ۲۲۴۲۵۴
زمان انتشار: ۱۳:۰۰     ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۳
حميد استيلي مي گويد مشکل حساب‌هاي باشگاه پرسپوليس به زودي حل مي‌شود.

 

سخنگوي باشگاه پرسپوليس درباره آخرين وضعيت رفع مشکل مسدود شدن حساب‌هاي اين باشگاه، اظهار کرد: فکر مي‌کنم در دو، سه روز آينده اين مشکل رفع مي‌شود. خو‌شبختا‌نه با تلاش دوستان در باشگاه مشکل مسدود شدن حساب‌ها در حال برطرف شدن است و حساب جديدي هم براي باشگاه باز خواهد شد.

به گزارش ايسنا، او ادامه داد: اولويت باشگاه در حال حاضر پس از رفع مشکل حساب، رسيدگي به مسائل و طلب بازيکنان است و بعد از آن هم بستن تيم براي فصل آينده. اما پس از اين موارد درباره کميته‌ فني و تيم‌هاي پايه و همچنين آکادمي باشگاه برنامه‌هايي داريم، ضمن اين که چارت تشکيلاتي باشگاه را مي‌خواهيم دقيق‌تر کنيم و به بدهي‌هاي باشگاه هم برسيم.

استيلي درباره قانون جديد سازمان ليگ مبني بر تعيين سقف بودجه باشگاه‌هاي ليگ برتري و اين که پرسپوليس نمي‌تواند بيش از 18 ميليارد خرج کند، به ايسنا گفت: البته برآوردي که از فصل قبل شده اين گونه بوده که هزينه‌هاي تيم از 18 ميليارد تومان بيشتر بوده است. به هر حال بازيکنان از فصل قبل هم طلب دارند و بايد ببينيم مديريت باشگاه در اين زمينه چه تصميمي خواهد گرفت.

سخنگوي باشگاه پرسپوليس همچنين درباره حل مشکلات بازيکنان اين تيم، گفت: اسپانسر تعهد داده که در زمان هايي خاص به باشگاه پول بدهد. ضمن اين که امسال رقمي هم به عنوان حق پخش به باشگاه مي‌رسد. واقعا مشکلات باشگاه خيلي زياد است و نمي‌توان يک شبه آنها را حل کرد، اما مديرعامل و هيات مديره به فکر حل مسائل و مشکلات بازيکنان هستند.

او درباره آينده کريم باقري در پرسپوليس هم به ايسنا، گفت: اطلاعي در اين زمينه ندارم. درباره کادر فني و بازيکنان رحيمي و دايي با يکديگر صحبت مي‌کنند و اين مسايل حوزه در اختيارات مديرعامل است. اگر بخواهد در جلسه هيات مديره مطرح مي‌کند و اعضا هم در اين باره صحبت خواهند کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها