کد خبر: ۲۲۴۲۲۱
زمان انتشار: ۱۲:۴۳     ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۳
سرمربي تيم فوتبال فولادخوزستان با بيان اين که تيمش در ليگ قهرمانان آسيا بسيار موفق عمل کرده است، درباره تصميمش براي ادامه همکاري با باشگاه فولاد مي گويد در حال حاضر به آن چيزي که فکر نمي کم فوتبال است و براي گرفتن اين تصميم نياز به آرامش دارم.

 

حسين فرکي در ابتدا درخصوص پايان کار تيمش در رقابت هاي ليگ قهرمانان آسيا، اظهار کرد: فکر مي کنم ما در اين بخش بسيار موفق عمل کرديم، چرا که از ابتدا شايد خودمان را به صورت صددرصدي براي اين مسابقات آماده نکرده بوديم.

به نقل از ايسنا، وي بيان کرد: ما دوست داشتيم تجربه اي که از اين بخش به دست مي آوريم، حاصل آن عملکرد خوبي باشد که از اين نظر هم خوشحال هستيم، چرا که متاسفانه بدون شکست از دور رقابت ها کنار رفتيم که اين موضوع براي ما يک موفقيت محسوب مي شود.

سرمربي تيم فوتبال فولادخوزستان گفت: من فکر مي کنم درخصوص عملکردمان نقطه نظرات مردم نيز بسيار مهم و قابل احترام است و بايد ديد که نظر آن ها در اين زمينه چيست و خود من هم خوشحال مي شوم نقطه نظرات مردم را در اين زمينه به عنوان يک تجربه در اختيار داشته باشم.

وي در پاسخ به اين سوال که آيا انتظارات خودتان در اين زمينه برآورده شد؟ عنوان کرد: بله، صد درصد برآورده شد، چرا که بازيکنانم تمام توان خودشان را به کار گرفتند و بازي هاي خوب و قابل قبولي را ارايه دادند و بيشتر هم از اين جهت عملکرد ما نمود پيدا کرد که شايد سه نماينده ديگر کشورمان نتوانستند از مرحله اول بالا بيايند، هر چند اين موضوع براي ما خوشحال کننده نبود ولي صعود تيم ما به اين مرحله براي مجموعه ما يک موفقيت محسوب مي شد، زيرا ما نسبت به سه نماينده ديگر کشورمان، کم تجربه تر بوديم ولي عملکرد خوبي داشتيم.

فرکي ادامه داد: فکر مي کنم اوج عملکرد ما در رقابت هاي آسيايي، در ديدار پاياني مان برابر السد بود که اگر نتيجه به عنوان ميزبان و ميهمان جا به جا شده بود، ما به مرحله بعد صعود مي کرديم. ما در قطر مي توانستيم نتيجه اي بهتر از مساوي به دست آوريم.

وي بيان کرد: همه ديدند که تيم ما در يک نيمه تمرکزش را از دست داده بود و البته بدشانس هم بوديم. من به برگشتن نتيجه مطمئن بودم و در بين دو نيمه هم اين موضوع را به بازيکنانم گفتم که شکي به اين موضوع ندارم چرا که حريف را آناليز کرده بودم و مي دانستم توان تيم ما حتي زماني که با نتيجه 2 بر صفر هم عقب هستيم بالا است و به پيروز شدن هم اميدوار بودم. البته به خود بازيکنانم نيز اعتقاد داشتم. برداشت من و کادرم اين بود که اين تيم در نيمه دوم مطمئنا از نظر بدني افت مي کند و اگر آن توپ مان که در دقيقه 92 به تيرک دروازه برخورد کرد، وارد دروازه مي شد آن موقع همه چيز در حد ايده آل بود.

سرمربي تيم فوتبال فولادخوزستان در ادامه درباره عمل جراحي اي که در پيش دارد، گفت: منتظر نظر پزشکم درخصوص تعيين زمان عمل جراحي ام هستم و فکر مي کنم تا پايان هفته اين عمل انجام خواهد شد. عمل من پروتز زانو، يعني همان تعويض زانو است.

وي همچنين درباره تصميمش براي ادامه همکاري با باشگاه فولاد، عنوان کرد: هنوز بسيار زود است که در اين خصوص صحبت کنم. من قبلا هم گفته بودم که نياز به يک استراحت 10، 15 روزه دارم تا عمل جراحي پايم نيز انجام شود. من طي زماني که براي گرفتن اين تصميم وعده کرده ام، بايد آرامش داشته باشم. در حال حاضر به آن چيزي که فکر نمي کنم فوتبال است، چرا که دوست دارم کارم را با آرامش انجام دهم و استراحت هم کنم. ما سال گذشته کار سختي در دو جبهه ليگ برتر کشور و ليگ قهرمانان آسيا داشتيم. به بازيکنانم هم پيشنهاد دادم که دو هفته اي خودشان را از مسايل فوتبال دور کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها