کد خبر: ۲۲۴۱۸۰
زمان انتشار: ۱۲:۰۰     ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۳
تارنمای ساکرآمریکا نوشت: هیچ تیمی در جام جهانی به اندازه ایران که برنامه های آماده سازی خود را با تساوی بدون گل مقابل بلاروس آغاز کرد، احتمال موفقیت آن کم نیست.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایرنا، این تارنما می افزاید: تحریم های بین المللی یافتن حریف تدارکاتی را برای تیم ملی ایران دشوار کرده و اختلاف با باشگاه های ایران باعث شد تیم ملی که عمدتا از بازیکنان شاغل در ایران تشکیل شده اند اردوی تدارکاتی خود را ماه گذشته در آفریقای جنوبی با 11 بازیکن شروع کند.

اختلاف زمانی شروع شد که دو باشگاه از چهار باشگاه ایران یعنی استقلال و سپاهان که در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشتند، از آزاد کردن بازیکنان خود برای شرکت در اردوی آفریقای جنوبی خودداری کردند. کی روش ناچار شد بازیکنان دو باشگاه دیگر شامل فولاد و تراکتورسازی را نیز برای شرکت در رقابت های آسیایی مرخص کند. اردو زودتر از موعد به پایان رسید و منجر به تغییر زمان دیدار دوستانه برابر موزامبیک شد.

تارنمای تیم ملی ایران به نقل از کی روش نوشت که با برنامه ریزی ها و ناکامی در برنامه ها انتظار زیادی از تیم ملی در برزیل نداشته باشید. ما به علت عدم موفقیت اردوی تیم ملی به دور بعد صعود نخواهیم کرد.

کی روش اکنون سه هفته در اتریش فرصت دارد تا چاره ای بیندیشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها