کد خبر: ۲۲۴۱۳۴
زمان انتشار: ۰۹:۱۷     ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۳


بانک ورزش- روزنامه‌های ورزشی امروز عمدتا به بازی دوستانه ایران و بلاروس واکنش نشان داده بودند که البته اغلب عکس‌العمل‌ها منفی بود. روزنامه گل از تیتر خوب «بازی بلاسود» برای توصیف این بازی استفاده کرده است، در حالی که بعید به نظر می‌رسد این مسابقه تدارکاتی آنقدرها هم برای تیم ما خالی از فایده بوده باشد. در واقع دوستان ما در روزنامه گل بیشتر قافیه را چسبیده بودند!

روزنامه نود بیشتر به دیگر نام بلاروس یعنی «روسیه سفید» توجه داشته و تیم ملی را نه روسفید و نه روسیاه معرفی کرده است. آنها یک مصاحبه هم با تهمینه میلانی دارند که این کارگردان ضد مرد سینمای ایران طی آن برای تیم ملی 30 درصد شانس صعود قائل شده است.

روزنامه هوادار این روزها با ناصر احمدپور همان نقش روزنامه خبرورزشی 12 سال پیش را دارد؛ همانقدر سختگیر و مخالف با مربیان خارجی. با این وصف هیچ عجیب نیست که آنها تندترین تیتر ممکن را در مورد بازی بلاروس داشته باشند. روزنامه شوت اما اظهار نظر تهدید آمیز رحمتی در مورد کفاشیان را تیتر یک کرده است. آنها همچنین نقل قولی هم از یاوری دارند که وی گفته پیر نیستم!

جالب‌ترین تیتر روی جلد استقلال جوان اما، اظهار نظری بحث‌برانگیز از علی کفاشیان است: «اگر فتح‌الله‌زاده می‌ماند، شانس موفقیت استقلال بیشتر بود» باید دید طی فصل آینده رویه روزنامه شوالیه در مورد استقلال بدون او چه خواهد بود.  ایران ورزشی تیتر «نقص فنی»را برای بازی با بلاروس برگزیده و ابرار ورزشی هم اظهار نظر جالب عمران‌زاده را روی جلد برده: «به نام استقلال تن ماهی وارد کردند» منظور حنیف کیست؟

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها