کد خبر: ۲۲۴۰۸۸
زمان انتشار: ۲۲:۱۲     ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۳
 مدیرعامل باشگاه سپاهان اعلام کرد که هافبک تکنیکی تراکتورسازی تبریز در لیست کرانچار قرار ندارد.

مهرزاد خلیلیان در خصوص لیست خرید تیم فوتبال سپاهان و اینکه گفته می‌شود قرار است این لیست به زودی منتشر شود، عنوان کرد: می‌خواهیم در جلسه‌ای که با هیئت مدیره داریم لیست خرید را اعلام کنیم تا تصمیم‌گیری لازم صورت بگیرد اما قرار نیست این لیست رسانه‌ای شود.

به گزارش تسنیم، وی افزود: اگر بخواهیم لیست خریدمان را در رسانه‌ها منتشر کنیم به بازار شایعات دامن زده‌ایم. عجله‌ای برای شروع کارمان در فصل نقل‌وانتقالات نداریم و به همین دلیل نمی‌خواهیم سروصدا کنیم.

مدیرعامل باشگاه سپاهان در پاسخ به این سؤال که آیا علی کریمی در لیست زلاتکو کرانچار قرار دارد یا نه، گفت: این خبر صحت ندارد. کریمی بازیکن بسیار بزرگی است و از افتخارات کشور محسوب می‌شود. وی یکی از استعدادهای بزرگ آسیا و جهان است که مطمئناً در هر تیمی حضور داشته باشد آن تیم جزو بهترین‌ها می‌شود اما قرار نیست مذاکره‌ای با این بازیکن داشته باشیم چون کادرفنی ما و آقای کرانچار نامی از علی کریمی در لیست خرید نیاورده‌اند.

خلیلیان درباره خبر حضور رسول نویدکیا در تیم سپاهان برای فصل آینده اظهار داشت: درباره این موضوع تا دو روز دیگر کامل توضیح خواهیم داد و در حال حاضر نمی‌خواهم صحبتی در این خصوص داشته باشم.

«گفته می‌شود فصل آینده از بین رحمان احمدی و شهاب گردان یکی از تیم سپاهان جدا خواهد شد.» مدیرعامل باشگاه سپاهان در واکنش به این موضوع گفت: هر دو دروازه‌بان سپاهان فصل بعد هم در تیم ما فعالیت خواهند کرد و قرار نیست این دو دروازه‌بان خوب را از دست بدهیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها