کد خبر: ۲۲۴۰۶۹
زمان انتشار: ۲۱:۵۵     ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۳

قرارداد میثم حسینی یک سال دیگر اعتبار دارد و او می‌گوید که دوست دارد در پرسپولیس بماند اما به شرط اینکه از مشکلات مالی پارسال خبری نباشد:

یک سال دیگر قرارداد دارم اما معلوم نیست در پرسپولیس بمانم چون از فصل پیش خیلی طلب دارم و فقط 40 درصد از پولم را گرفته‌ام. خودم دوست دارم در پرسپولیس بمانم و فیکس بازی کنم چون از نظر فوتبالی سال خوبی داشتم اما از لحاظ مالی مشکل زیادی داشتم و باید ببینم باشگاه چه فکری برای این مساله می‌کند چون دیگر تحمل بی‌پولی را ندارم. بزرگ‌ترین مشکل ما وضع مالی باشگاه و دریافتی‌هایمان است که هنوز فکری برایش نشده. پارسال پرسپولیس یکی از بهترین تیم‌ها را به لحاظ بازیکن و شخصیت تیمی داشت و انتظار داریم مدیریت جدید مشکلات مالی را هم حل کند. هر چند که تا امروز هیچ اتفاق مثبتی نیفتاده است. حالا خدا کند دوباره درگیر کارهای مالیاتی و حضور در اداره دارایی نشویم چون معمولا باشگاه‌ها موقع پرداخت مالیات توپ را به زمین بازیکن می‌اندازند.

درباره میثم حسینی شنیده‌ بودیم که در لیست فصل آینده دایی جایی برایش نیست و با آنچه خودش می‌گوید، بعید است دوباره پیراهن پرسپولیس را بر تنش ببینیم. به ویژه که امروز پیشنهاد سپاهان را هم در جیب دارد. پیشنهادی که خودش وانمود می‌کند از آن بی‌خبر است: «تا همین یکی، دو روز پیش موبایلم خاموش بود و یک ماه از فوتبال دور بودم. از هیچ چیز هم خبر ندارم. البته چند تا پیشنهاد هست اما با پرسپولیس قرارداد دارم و نمی‌توانم بروم.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها