کد خبر: ۲۲۴۰۵۷
زمان انتشار: ۲۱:۱۱     ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۳

سرپرست فصل گذشته استقلال با تمجید از امیر قلعه‌نویی می‌گوید هیات مدیره استقلال باید او را انتخاب کند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، میرشاد ماجدی در حاشیه جلسه امروز هیات مدیره استقلال گفت: نمی‌دانستم که امروز جلسه‌ هیات مدیره است. دیروز به تهران آمدم و در مسافرت بودم. از دیدن جلسه هیات مدیره غافلگیر شدم. آمده بودم یک سری از کارهای شخصی‌ام را انجام دهم.

او درباره شناختش از اعضای هیات مدیره استقلال اظهار کرد: اعضای هیات مدیره استقلال را تقریبا از نزدیک می‌شناسم. اکثریت آنها سابقه مدیریتی دارند و اعتقاد دارم امسال به لحاظ مدیریتی تیم خوبی جمع شده است. به طور قطع این مسئله اگر در کنار مسائل مالی جمع شود و در سال آتی مشکل مالی وجود نداشته باشد، یک استقلال خوب را می‌بینید.

سرپرست استقلال اضافه کرد: آقای افشارزاده مدیر قدیمی است و فکر می‌کنم که برای نخستین بار است که در فوتبال مدیریت می‌کند. برای او آرزوی موفقیت می‌کنم و البته حتما خودشان می‌دانند که فضای فوتبال متفاوت است. جا دارد یک خسته نباشید به آقای فتح‌الله‌زاده هم بگویم. او زحمت زیادی کشید و درست است که پنجمی در لیگ مقام خوبی نبود اما همان پنجمی، با دست خالی و نداری‌ها به دست آمد. همه اعضای هیات مدیره استقلال فوتبالی هستند و می‌شود با تزریق منابع مالی این کشتی را به خوبی اداره کرد.

او در پاسخ به سوالی درباره سرنوشت امیر قلعه‌نویی در استقلال بیان کرد: نمی‌دانم آقای قلعه‌نویی تصمیم دقیقش چیست اما از نظر من گزینه اول و آخر برای استقلال باید او باشد. قلعه‌نویی جانشینی ندارد. اگر می‌خواهیم استقلال نتیجه بگیرد، باید به خواسته‌های او توجه کنیم.

ماجدی در پاسخ به سوالی درباره اسپانسرینگ استقلال اظهار کرد: من در جریان اسپانسر استقلال نیستم اما وقتی وزارت ورزش با وجود افراد مدیر و بافکر به این جمع‌بندی رسیده که این اسپانسر مناسب است، باید به آن توجه کنیم. امیدوارم هر عمل و فعالیتی در این راستا، به اعتلای نام استقلال کمک کند.

ماجدی در پاسخ به این سوال که آیا با قلعه‌نویی برای حضور در استقلال صحبتی کرده یا خیر بیان کرد: من با او صحبتی نکردم؛ چرا که در ایران هم نبودم اما اگر هیات مدیره می‌خواهد انتخاب بکند باید قلعه‌نویی را انتخاب کند. صددرصد امیر قلعه‌نویی از جای دیگر پیشنهاد دارد. او سرمربی پرافتخاری است و همه تیم‌ها آرزوی‌شان این است که سرمربی‌شان قلعه‌نویی باشد اما امیدوارم در نهایت قلعه‌نویی با استقلال به توافق برسد.

سرپرست فصل گذشته استقلال در پاسخ به این سوال که نظرش راجع به حضور اصفهانی‌ها در راس مدیریت استقلال و پرسپولیس گفت: به نظرم در این جزئیات این قدر ریز نشویم بهتر است. من کودک بودم که آقای افشارزاده دبیر کمیته المپیک بود. اصلا نمی‌توانم درباره ایشان اظهارنظر کنم. اگر آقای فتح‌الله‌زاده از استقلال رفت، آقای افشارزاده می‌تواند کارهای او را به دوش بکشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها