کد خبر: ۲۲۴۰۲۴
زمان انتشار: ۲۰:۲۹     ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۳
سرمربي تيم ملي فوتبال انگليس تاکيد کرد در جريان جام جهاني فقط به رويارويي با ستاره‌هايي چون لوييس سوارز و ماريو بالوتلي فکر نمي‌کند.
تيم ملي فوتبال برزيل در گروه D رقابت‌هاي جام جهاني با تيم‌هاي ايتاليا، اروگوئه و کاستاريکا قرار گرفته است.

به نقل از فارس، روي هاجسون بر اين باور است که شاگردانش فقط بايد روي بازي‌هاي تيمشان تمرکز کنند و به ستار‌ه‌هاي تيم‌هاي حريف مانند لوييس سوارز و ماريو بالوتلي اهميتي ندهند. وي در اين زمينه گفت: به نظر من نبايد به به شکل خاص به بازيکني از تيم حريف اهميت داده شود. بايد توانايي‌ همه آنها مد نظر بازيکنان ما قرار بگيرد. وقتي در تمرين‌ها در مورد اروگوئه صحبت مي‌کنيم، به عنوان يک تيم آنها را مورد توجه قرار مي‌دهيم و فقط به لوييس سوارز فکر نمي‌کنيم. دوست دارم با سوارز همانطور برخورد شود که در تيم باشگاهي‌اش مورد توجه قرار مي‌گيرد.

هاجسون افزود: گري کيهيل و فيل جاگيلکا که مدافعان مياني ما هستند در ليگ برتر انگليس بارها مقابل او به ميدان رفته و از قدرت و توانايي‌هاي او آگاه هستند. اگر بخواهيم با بازيکنان تيم‌هاي حريف خيلي خوب مقابله کنيم بايد بياموزيم که به مانند يک تيم باشيم. مقابل ايتاليا هم نبايد زياد از حد به حضور ماريو بالوتلي در ترکيب آتزوري اهميت بدهيم. باي شيوه مقابله با آنها به عنوان تيم ملي ايتاليا را ياد بگيريم. مي‌دانم که بازيکنان و هواداران ما مي‌دانند ما نيز تيم خوبي هستيم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها