کد خبر: ۲۲۳۷۸۴
زمان انتشار: ۲۰:۱۱     ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۳
سرپرست تيم فوتبال سايپا گفت: تمرينات تيم از روز 17خرداد ماه آغاز مي‌شود.
حسين خوش‌نظر در مورد وضعيت تيم سايپا گفت: ابتدا بايد از فيرات و دستيارانش که فصل گذشته خيلي براي ما زحمت کشيدند تشکر مي‌کنم. از کادر پزشکي و تدارکات تيم هم تشکر مي‌کنم. ما سه روز براي تست گيري از بازيکنان تعيين کرده‌ايم که از روز 10 تا 13 خرداد بازيکنان تستي مي‌توانند در تمرينات ما شرکت کنند و اگر کادر فني بازيکني را در بين اين بازيکنان تستي تاييد کند از آنها استفاده خواهد کرد.

سرپرست سابق تيم پيکان ادامه داد: تمرينات تيم ما هم از روز 17 خرداد ماه آغاز مي‌شود و مجيد جلالي در برنامه‌هايش تقاضاي برگزاري يک اردوي داخلي هم از تاريخ 30 خرداد تا چهارم تير ماه کرده و چند شهر را هم براي برگزاري اين اردو پيشنهاد داده است.

سرپرست سايپا که در سال 1377 تا 1382 هم اين سمت را بر عهده داشت، با اشاره به حضور مربي اخلاق‌گرا در اين تيم گفت: حضور مجيد جلالي را در اين تيم به فال نيک مي‌گيريم و تلاش خواهيم کرد با حضور اين مربي علمي و با اخلاق در برنامه‌اي سه ساله بازيکنان جوان و آينده‌داري به فوتبال ايران معرفي کنيم همانطور که در سال 87 سايپا تيمي جوان را ساخت که چندين سال بازيکنان اين تيم در فوتبال ايران مطرح بودند از آن تيم بازيکناني چون ابراهيم صادقي، مجيد ايوبي و محسن ارزاني هنوز در فوتبال ايران حضور دارند. اين مرتبه هم جلالي مي‌خواهد چنين تيمي را آماده کند. تيمي با حضور بازيکنان جوان، توانا، مستعد و با اخلاق تا سايپا تا مدت‌ها دغدغه جذب بازيکن را نداشته باشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها