کد خبر: ۲۲۳۵۸۹
زمان انتشار: ۱۲:۰۰     ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۳
الگویم علی دایی است اما بازی کریمی را هم خیلی دوست داشتم. به خصوص حرکات تکنیکی اش را.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از آی اسپورت،سردار آزمون برای دومین بار به تیم ملی بزرگسالان دعوت  و چهارشنبه  به اردوی این تیم در اتریش ملحق شد. مسئولان تیم ملی برای سردار، پیراهن شماره 8 را در نظر گرفتند تا او با خوشحالی، از پوشیدن این پیراهن صحبت کند و حتی در صفحه اجتماعی اش از علی کریمی اجازه بگیرد.

سردار آزمون در گفت و گوی کوتاه اما اختصاصی با آی اسپورت می گوید:« همیشه بازی های کریمی را می دیدم و حالا این افتخار را دارم که پیراهن او را بپوشم. به عنوان یک اسطوره ، همیشه کریمی را دوست داشتم و باید بگویم که پوشیدن این پیراهن شماره 8 به من انگیزه می دهد و باعث می شود تا تمام انرژی ام را برای موفقیت تیم ملی بگذارم. هر چند این را هم باید بگویم که این افتخار من است که در تیم ملی حضور دارم، اگر شماره دیگری هم به من می دادند احترام می گذاشتم و سعی و تلاشم را به کار می گرفتم تا بهترین عملکرد را ارائه دهم و نظر کروش را جلب کنم. چون می دانم که کروش، به آماده ترین بازیکنان اعتماد می کند»

آیا کریمی الگوی سردار آزمون است؟ او می گوید:« الگویم علی دایی است اما بازی کریمی را هم خیلی دوست داشتم. به خصوص حرکات تکنیکی اش را. »

سردار از علی کریمی رخصت هم گرفته:« نمی توانستم تماس بگیرم اما تنها کاری که از دستم برمی آمد این بود که در صفحه شخصی ام از علی کریمی بابت پوشیدن پیراهن شماره 8 اجازه بگیرم.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها