کد خبر: ۲۲۳۱۸۱
زمان انتشار: ۲۲:۲۱     ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳

ساعتی پیش اعضای هیات مدیره استقلال انتخاب شدند. همان‌طور که پیش بینی می‌شد نام منصور پورحیدری و مسعود معینی در این لیست بود تا استقلال هم مانند پرسپولیس دو عضو فوتبالی داشته باشد. یکی دیگر از اعضای هیات مدیره استقلال رضا صادق پور است. او در گفتگو با یکی از خبرگزاری ها خود را این گونه معرفی کرده: من سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی‌، بازیکن تراکتور سازی، بانک صادرات کرمانشاه و نساجی مازندران ، سرمربی تیم فوتسال استقلال تهران، بازیکن تیم ملی فوتسال و بهترین گلزن جام آزادگان بودم. همچنین یکی از گلزنان بزرگ تراکتورسازی بودم. سابقه 20 سال مدیریت در بانک دارم و به عنوان معاون بازاریابی بانک صادرات در کل کشور فعالیت می‌کنم. در زمان مدیرعاملی قریب هم در استقلال به عنوان معاون باشگاه فعالیت می‌کردم.

منصور پورحیدری هم بعد از اعلام اسامی هیات مدیره استقلال، به یک خبرگزاری دیگر گفته: در میان اعضای معرفی شده هیئت مدیره بهرام افشارزاده و مقداد نجف نژاد را می‌شناسم، مسعود معینی هم همبازی من بوده و از نثاری شهردار منطقه 19 هم شناخت دارم اما سایر آقایان را نمی‌شناسم.

در هر صورت بعید است فردی در استقلال سابقه کار داشته باشد و منصور پورحیدری که سالیان سال است در این تیم حضور دارد شناختی از او نداشته باشد.

پورحیدری مطمئنا معاون قریب را می‌شناسد ولی مشخص نیست چرا در مصاحبه آخرش صادق پور را به جا نیاورده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها