کد خبر: ۲۲۳۰۴۵
زمان انتشار: ۱۳:۱۰     ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳
مدافع تيم ملي فوتبال کشورمان ديدارهاي تدارکاتي اين تيم در اردوهاي پيش رو را مفيد دانست.

 

اميرحسين صادقي در گفت‌وگو با سايت رسمي فدراسيون فوتبال، اظهار داشت: وضعيت بازيکنان در اردوي اتريش خوب بوده و از امروز تمرينات اصلي خود را در زمين چمن آغاز مي‌کنيم.

مدافع تيم فوتبال استقلال با بيان اينکه به دليل سفري که به اتريش داشتيم کادر فني تيم ملي تمرين در سالن را براي ما در نظر گرفت، افزود: پس از استراحت و مستقر شدن در هتل، تمرينات اصلي خود را زير نظر کارلوس کي‌روش و دستيارانش انجام داديم. با وجود آب و هواي بسيار خوب در محل اردوي تيم ملي قطعاً تمرينات خوبي را پشت سر خواهيم گذاشت.

وي با اشاره به ديدارهاي تدارکاتي تيم ملي فوتبال در اردوي اتريش گفت: اين بازي‌ها با توجه به تفکرات کادر فني است. معتقدم همه بازي‌ها مهم بوده و بايد با جديت به آنها نگاه کرد. بدون شک با تلاش در تمرينات و بازي‌هاي تدارکاتي، مي‌توانيم به نتايج مطلوبي برسيم.

مدافع تيم ملي فوتبال کشورمان در خصوص سطح رقابت‌هاي جام جهاني گفت: مسابقات جام جهاني بالاترين سطح مسابقات در دنياي فوتبال است و در اين مسابقات، کلکسيوني از بهترين بازيکنان دنيا حضور دارند. اين دومين جام جهاني است که من در آن حضور دارم و بايد تلاش کنيم تا بتوانيم پرچم ايران را در جهان بالا ببريم.

وي درباره تفاوت رقابت‌هاي جام جهاني 2014 برزيل با جام جهاني 2006 آلمان گفت: همه چيز در تغيير بوده و دنيا در حال پيشرفت است. فوتبال هم از اين قاعده مستثني نيست و هر روز بايد دانش و فعاليت خودمان را به روز کنيم.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها