کد خبر: ۲۲۳۰۰۲
زمان انتشار: ۱۲:۲۸     ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598 به نقل از بانک ورزش ، احد علوی - کریم بوستانی دستیار امیر قلعه‌نویی که کمتر عادت به انجام مصاحبه دارد، در حاشیه برگزاری کلاس توجیهی برای مربیان حسابی از خجالت مدیرعامل پرسپولیس درآمد. بوستانی که کمتر عصبانی می‌شود از دروغ‌هایی که مسئولان سپاهان و تراکتور به او گفته‌اند حسابی شاکی بود و به خبرنگار بانک ورزش گفت: چند سال است که از سپاهان و تراکتورسازی نزدیک به 60 میلیون طلب دارم و هر بار به آقایان می‌گویم، وعده‌های دروغین می‌دهند. زمانی که رحیمی مدیرعامل سپاهان بود بارها به او زنگ زدم و گفت طلب شما را می‌دهیم، اما این کار را نکرد.
دستیار امیر قلعه‌نویی با کنایه به رحیمی مدیرعامل پرسپولیس که گفته بود هر کسی طلب دارد بیاید بگیرد تصریح کرد: این آقا حق واجب مرا نداده حالا می‌خواهد حق پرسپولیسی‌ها را بدهد. این آقا حتماً می‌خواهد با همان وعده‌هایی که به من داد، به همان شکل طلب پرسپولیسی‌ها را بدهد! خیلی جالب است این آقا زمانی که مدیرعامل سپاهان بود به بازیکن پرسپولیس تنها به خاطر قراردادی که با او بسته بودند تهمت کلاهبرداری را زد؛ باور کنید. این لقب زشت است وگرنه اگر این بازیکن کلاهبردار است شما چی هستی؟ رحیمی بارها به من قول داد طلب مرا از سپاهان بدهد اما این کار را نکرد و حتماً با همین سیاست می‌خواهد در پرسپولیس مدیریت کند.
کریم بوستانی با اشاره به شرایط باشگاه تراکتورسازی و این که مدیران این باشگاه افرادی نظامی هستند گفت: آقای جعفری و زینی‌زاده بارها به من گفتند هفته آینده طلبت را به حسابت واریز می‌کنیم. اما این هفته هنوز نرسیده. آن‌ها باید بدانند این کار حلال و حرام کردن بیت‌المال است. این 60 میلیون حق زن و بچه‌ام است که بر گردن این دو باشگاه است. آن‌ها از اخلاق من که اهل شکایت نیستم سوءاستفاده کردند اما اگر تا دو هفته دیگر طلبم را ندهند شکایت می‌کنم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها