کد خبر: ۲۲۲۹۲۴
زمان انتشار: ۱۰:۳۲     ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳
وزارت ورزش حوصله اینکه به تبعیض متهم شود را ندارد. آنها از پرسپولیسی ها خواسته اند تا مادامی که تکلیف استقلال و مدیریت آن مشخص نشده، در بازار نقل و انتقالات وارد نشوند.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از آی اسپورت، پرسپولیس هیات مدیره دارد، مدیرعامل دارد، کمیته فنی دارد اما کوچکترین تحرکی در بازار نقل و انتقالات از خود نشان نداده است.

 

در این باشگاه از هر کسی بپرسی دلیل این رکود و بی تحرکی چیست انگشت اشاره را به سمت حساب های مسدود باشگاه دراز می کند و البته هیچ کس هم نمی داند فرایند بازگشایی حساب ها چگونه است و چه مسیری را باید پیمود تا این معضل حل شود.

 

یک منبع آگاه نکته جالبی در این مورد مطرح می کند. شایعه ای که می تواند جای تامل داشته باشد: «وزارت ورزش حوصله اینکه به تبعیض متهم شود را ندارد. آنها از پرسپولیسی ها خواسته اند تا مادامی که تکلیف استقلال و مدیریت آن مشخص نشده، در بازار نقل و انتقالات وارد نشوند تا مبادا استقلالی ها به سمت وزارت هجمه ایجاد کنند و مدعی شوند وزارت با انتخاب سریع کابینه مدیریتی پرسپولیس، فرصت بیشتری را در اختیار سرخپوشان قرار داده است.»

 

پیش از این هم شنیده می شد وزارت از سازمان لیگ خواسته با تاخیر در تصویب و ابلاغ آیین نامه نقل و انتقالات و همچنین تعویق زمان آغاز نقل و انتقالات، فرصت برابری به همه تیم ها از جمله سرخابی ها بدهد.

 

مهدی تاج چندی پیش در گفتگویی در پاسخ به این سئوال که آیا علت تاخیر در ابلاغ آیین نامه جدید نقل و انتقالات بلاتکلیفی سرخابی هاست گفته بود: «این هم یک علت آن است.»

 

امیر خادم هم گفته است: «باشگاه استقلال از نظر عمل عقب نیست. درباره بستن تیم هم باید بگوییم چون آئین نامه سازمان لیگ قطعی نشده و سازمان لیگ اعلام کرده قبل از آئین نامه قراردادی ثبت رسمی نمی‌شود بنابراین استقلال از نظر فنی نمی‌تواند نگرانی داشته باشد.»

 

حالا هم پرسپولیس ها با وجود آن که برنامه و لیست علی دایی تحویل مدیرعامل گردیده حتی نشستی مقدماتی با بازیکنان فصل قبل خود هم برگزار نکرده اند تا به این شایعات دامن بزنند که تا تعیین تکلیف تیم رقیب، آنها نباید وارد کارزار نقل و انتقالات شوند و این قولی اخلاقی است که گویا مدیران پرسپولیس به وزارت داده اند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۲
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها