کد خبر: ۲۲۲۴۳۸
زمان انتشار: ۱۱:۱۸     ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۳
هافبک پرسپولیس پس از خط خوردن از تیم ملی با پیغامی برای هوادارانش حواشی زیادی ایجاد كرده است.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از روزنامه خراسان، پیام صادقیان‌ که در فصل گذشته عملکرد خوبی در پرسپولیس داشت و توانست ستاره این تیم باشد، در جام‌جهانی غایب خواهد بود.

 

صادقیان پس از اعلام لیست نهایی تیم ملی برای سفر به اتریش و سپس برزیل، وقتی متوجه شد در لیست جایی ندارد در صفحه شخصی خود در یکی از سایت‌های اجتماعی نوشت: «بر باعث و بانی‌اش لعنت.»

 

این جمله باعث شد تا بعضی تصور کنند که 2 بازیکن تیم ملی در ماجرای خط خوردن این بازیکن نقش داشته‌اند. صادقیان با این جمله نشان داد که کادر فنی را زیاد در ماجرای خط خوردنش مقصر نمی‌داند.

 

یکی از بازیکنان تیم ملی که دوست نداشت نامش فاش شود، در این‌باره گفت: «این چه وضع حرف زدن است؟ پیام باید کمی حرفه‌ای رفتار کند. شما ببینید کریمی چطور مصاحبه کرد، گفت که به نظر سرمربی تیم ملی احترام می‌گذارد ولی پیام صادقیان چنین رفتاری داشت.»

 

یکی دیگر از بازیکنان تیم ملی که در اردوی آفریقای جنوبی هم حاضر بود، توضیح داد: «پیام در این اردو اصلا خوب نبود. او عملکرد بدی داشت و خودش هم حدس می‌زد که شاید در اردوی بعدی جایی نداشته باشد.»

 

این بازیکن ادامه داد: «واقعیتی که وجود دارد، به رفتار پیام برمی‌گردد. او باید اخلاقش را درست کند و من به شخصه فکر می‌کنم رفتارش هم در خط خوردنش تاثیر داشت.»

 

کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی از ابتدا نشان داد که زیاد به این بازیکن اعتقاد ندارد. صادقیان در فصل گذشته بازی‌های درخشانی برای پرسپولیس انجام داد و پس از کناره‌گیری مجتبی جباری و عدم دعوت از کریمی، توقع داشت که حتما در جام‌جهانی حضور داشته باشد اما نکته اینجاست که کی‌روش حتی در غیاب این بازیکنان ترجیح داد صادقیان را دعوت نکند تا نشان دهد به او اصلا اعتقادی ندارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها