کد خبر: ۲۲۲۰۹۹
زمان انتشار: ۱۳:۲۱     ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۳
سرمربي تيم فوتبال پيکان گفت: در ليست تيم‌ملي نه جواني مد نظر بوده و نه تجربه.

 

فرهاد کاظمي در گفت‌وگو با فارس، درباره ليست اعلام شده تيم ملي توسط کارلوس کي‌روش و عدم دعوت از پيام صادقيان گفت: از خط خوردن صادقيان شوکه شدم. درست است که ليست تيم ملي سليقه سرمربي است و بايد به آن احترام گذاشت اما بازي‌هاي پيام صادقيان امسال خوب بود و او يکي از بهترين‌هاي ليگ ما بود که من از عدم انتخابش شوکه شدم.

وي ادامه داد: صادقيان در 3- 4 پست براي پرسپوليس خوب و تأثيرگذار بازي کرد و فکر مي‌کنم اگر جواني مد نظر قرار مي‌گرفت بايد شاهد دعوت او مي‌بوديم چرا که فکر مي‌کنم نه جواني او مد نظر قرار گرفته شده و نه مسائل تکنيکي صادقيان. به نظرم درباره دعوت نشدن او بايد تجديدنظر صورت گيرد.

سرمربي پيکان افزود: درباره علي کريمي هم چنين فکري مي‌کنم و واقعا احساس مي‌کردم که او به تيم ملي دعوت شود چرا که تجربه او مي‌تواند به تيم ملي کمک کند اما وقتي به دو مقوله تجربه و جواني نگاه مي‌کنيم و اثري از کريمي و صادقيان نمي‌بينيم به نظر مي‌رسد جواني و تجربه براي ليست تيم ملي مد نظر قرار نگرفته است. کريمي در دوره‌هاي مختلف در تيم ملي حضور داشته و حتي سابقه بازي در جام جهاني را هم دارد و ديديم که امسال در تراکتورسازي و به خصوص هفته‌هاي آخر چقدر اثرگذار بود و فکر مي‌کنم تجربه او مي‌توانست به تيم ملي کمک کند و بايد بگويم که از خط خوردن اين 2 بازيکن بسيار متعجبم.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها