کد خبر: ۲۲۱۸۱۸
زمان انتشار: ۱۳:۲۱     ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
پرسپوليس اين روزها با آمدن مدير عامل جديدش رحيمي شرايط متفاوتي را تجربه مي کند.

 

حميد درخشان پيشکسوت پرسپوليس که به موفقيت‌هاي بزرگي با پرسپوليس چه به عنوان مربي و چه بازيکن رسيده است مي‌گويد: پرسپوليس براي من هميشه فقط يک تيم نبوده و چيزي فراتر از اين بوده است. پرسپوليس اگر پرسپوليس شد با هوادارنش شده است و همين هوادارن و مردم هستند که نام اين تيم را سربلند و جذاب کرده اند. من اميدوارم پرسپوليس به روزهاي خيلي خوبش برگردد و در آرامش اين هواداران بي شمارش را شاد کند.

کاپيتان و سرمربي سابق پرسپوليس در مورد شرايط تيم محبوبش مي گويد: ما در سال جام جهاني هستيم و اين فرصت خوبي است تا براي پرسپوليس شرايط خوبي مهيا شود اميدوارم در ادامه هم مسئولين از پرسپوليس حمايت کنند چون مردم و طرفداران اين تيم بزرگ حق دارند که تيم محبوبشان در شرايط آرماني ببينند.

درخشان در پايان در مورد بازگشتش به ليگ برتر مي گويد: براي بازگشت به ليگ برتر انگيزه زيادي دارم و در اين يک سالي هم که از ليگ برتر دور بودم به مطالعاتم افزودم و تجارب خوبي کسب کردم.

واقعيتش در اين چند روزه از چند تيم با من تماس گرفته شده اما فقط بحث يکي از انها جدي بود که فعلاً صلاح نيست اسمي از اين تيم بياورم. من در نيم فصل دوم سال قبل هم مي توانستم به ليگ برتر برگردم و 2پيشنهاد هم داشتم که يکي از آنها از نظر مالي خيلي هم خوب بود اما شرايط فني آن دو تيم شرايطي نبود که با آن بتوانم کنار بيايم و الان هم خب قطعاً سعي مي کنم يک انتخاب خوب داشته باشم چرا که مي خواهم به موفقيت هايي که هدفم است برسم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها