کد خبر: ۲۲۱۸۰۷
زمان انتشار: ۱۲:۳۳     ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
پلیس راه از رانندگان اتوبوس هایی که تاکنون از نصب سامانه پیامکی ۱۱۰۱۲۰ در داخل اتوبوس ها خودداری کرده اند، خواست تا این سامانه پیامکی را در داخل اتوبوس نصب کنند در غیر این صورت از تردد آنها جلوگیری می شود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از واحد مرکزی خبر، جانشین پلیس راه کشور در مصاحبه با خبرنگار واحد مرکزی خبر افزود: متاسفانه بعد از نوروز برخی از رانندگان اقدام به برداشتن پلاک های نصب شده در داخل اتوبوس ها و همچنین اقدام به برداشتن سامانه پیامکی ۱۱۰۱۲۰ کرده اند که از امروز براساس قانون با آنان برخورد خواهد شد.
 
سرهنگ صمد اسفندیاری گفت: تمامی پلیس راه های کشور از امروز این موضوع را کنترل خواهند کرد که در مرحله اول تذکر داده می شود و در مرحله بعد از تردد اتوبوس جلوگیری خواهد شد.
 
وی با اشاره به اینکه این سامانه پیامکی در ایام نوروز برای نظارت مردم بر نحوه عملکرد رانندگان و تخلفات و تشویق ها برای آنان اجرایی شد، افزود: در نوروز توانستیم با برخی از تخلفات که از سوی مردم اطلاع داده شد برخورد و همچنین از رانندگانی که مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت می کنند قدردانی کنیم.
 
سرهنگ اسفندیاری گفت: این سامانه باتوجه به خلایی که در نحوه ارتباط مسافران اتوبوس با پلیس بود اجرا شد.
 
وی افزود: بر اساس این سامانه پیامکی صحبت کردن با تلفن همراه هنگام رانندگی، استفاده نکردن راننده یا مسافران از کمربند ایمنی، خستگی و خواب آلودگی راننده، سرعت و سبقت غیرمجاز، توقف نکردن برای فریضه نماز و اشکالات فنی خودرو از جمله نقص چراغ ها و ترمز از تخلفات رانندگان اتوبوس بود که مردم می توانستند با ارسال شماره پلاک اتوبوس و محل تخلف به شماره ۱۱۰۱۲۰ موارد تخلف را به پلیس اعلام کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها