کد خبر: ۲۲۱۵۱
زمان انتشار: ۰۹:۲۸     ۱۳ مهر ۱۳۹۰
کانادا به جای اینکه این شخص (خاوری، رئیس سابق بانک ملی) را به ایران تحویل بدهد از او استقبال هم می کند، چون برایش صرفه اقتصادی دارد.

به گزارش598 به نقل از جام ، شامگاه 4 اکتبر (12 مهر) برنامه «یاران» در شبکه سلطنت طلب پارس با اجرای "علیرضا میبدی" و حضور "حسن داعی" به تحلیل و بررسی پرونده موسوم به [اختلاس سه هزار میلیاردی] اختصاص یافت.

"علیرضا میبدی" (مجری ثابت برنامه) گفت:
«بانک ملی ایران به خاطر مشارکت در برنامه های هسته ای و تروریستی جمهوری اسلامی در لیست تحریم قرار دارد. "خاوری" رئیس این بانک از کشور خارج شده و دولت "کانادا" به خاطر مطامع اقتصادی، چشمان خود را بسته و به این شخص پاسپورت و تابعیت داده است. چون فکر می کند این شخص می تواند به عنوان رابط و پل ارتباطی بین ایران و اروپا و آمریکا باشد.»

"حسن داعی" نیز که به عنوان کارشناس مهمان در برنامه حاضر شده بود اظهار داشت:
«الان مشکل ما آمدن یک دزد از ایران به کانادا نیست بلکه مشکل این است که با آمدن این اشخاص، مسائل جدیدی در خارج از کشور برای ما پیش خواهد آمد. کانادا به جای اینکه این شخص را به ایران تحویل بدهد از او استقبال هم می کند، چون برایش صرفه اقتصادی دارد.»

"میبدی" در خاتمه یادآور شد:
«البته ما نباید گول بخوریم. خاوری را نباید منبع فساد و بزرگترین دزد تاریخ ایران بدانیم. او هم مثل خیلی از افرادی است که در همین خارج از کشور زندگی می کنند و حتی منازل گرانبهاتری هم نسبت به خانه خاوری دارند و معلوم هم نیست از کجا این پول ها را آورده اند، کسی هم کاری به کارشان ندارد.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها