کد خبر: ۲۲۱۴۷۷
زمان انتشار: ۱۱:۴۹     ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۳
رئيس هيئت مديره باشگاه پرسپوليس گفت: منتظريم حسابداري ميزان بدهي باشگاه به بازيکنان را اعلام کند تا طلب آنها را پرداخت کنيم.

 

حميدرضا سياسي در مورد اينکه بودجه اين فصل باشگاه پرسپوليس چطور هزينه مي‌شود، گفت: ما يک بوجه پيش‌بيني شده از طرف اسپانسر و سازمان ليگ داريم و با توجه به برنامه‌هاي مديرعامل هزينه مي‌کنيم.

به نقل از تسنيم، وي ادامه داد: سقف مخارج باشگاه را وزارت ورزش و جوانان تامين مي‌کند و مسلما ما هم قانون را رعايت و سياست‌هاي خودمان را پيگيري مي‌کنيم.

رئيس هيئت مديره باشگاه پرسپوليس در خصوص اينکه آيا طلب بازيکنان اين تيم پرداخت مي‌شود تصريح کرد: حتما سال خوبي را پيش‌رو خواهيم داشت. متاسفانه بازيکنان از قصل گذشته طلبکار هستند و پرداخت اين بدهي در اولويت کاري ما قرار دارد و مي‌خواهيم تمام بدهي فصل پيش را تسويه کنيم.

سياسي درباره اينکه تکليف بازي دوستانه پرسپوليس و رئال مادريد به کجا کشيده مي‌شود،‌ تاکيد کرد: قرار است پيشنهاد برگزاري اين بازي براي ارائه در هيئت مديره تدوين و اگر در هيئت مديره مطرح شود آن را بررسي و تلاش مي‌کنيم برگزاري اين بازي در اولويت کاري ما قرار بگيرد.

وي ضمن رد هرگونه مذاکره با گزينه‌هاي خارجي براي سرمربيگري پرسپوليس گفت: دايي تنها گزينه ما براي پرسپوليس است و پس از جلسه‌اي که با او برگزار کرديم متوجه شديم براي ماندن در پرسپوليس مشکلي ندارد و قصد ماندن در پرسپوليس را دارد.

سياسي در پاسخ به اين سوال که چه زماني بدهي بازيکنان پرسپوليس را تسويه مي‌کنند، اظهار داشت: در اين راه مسائل دست و پاگيري وجود دارد اما تمام تلاش ما اين است که در اولين فرصت اين کار را انجام دهيم. منتظريم حسابداري ميزان بدهي باشگاه به بازيکنان را اعلام کند.

رئيس هيئت مديره باشگاه پرسپوليس در مورد اينکه اسپانسر باشگاه پرسپوليس چه مقدار پول را تامين مي‌کند، به تسنيم گفت: قرار است اسپانسر براي اين فصل 30 ميليارد هزينه کند که بخشي از اين پول به صورت نقدي پرداخت شده و با توجه به تعهدي که به وزارت ورزش و باشگاه پرسپوليس دارد بقيه اين مبلغ هم قرار است پرداخت کند.



 


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها