کد خبر: ۲۲۱۲۳۵
زمان انتشار: ۱۳:۲۳     ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۳
هافبک تيم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان اعلام کرد با پرداخت 40 درصد از مبلغ قراردادش مي تواند از اين تيم جدا شود.

 

سينا عشوري در خصوص انتخاب سرمربي تيم فوتبال ذوب‌آهن اظهار داشت: من در اين مورد اطلاعات قطعي ندارم اما تا آنجايي که شنيده‌ام امير قلعه‌نويي، منصور ابراهيم‌زاده و يحيي گل‌محمدي گزينه‌هاي باشگاه هستند. اميدوارم هر شخصي که مسئولان باشگاه براي هدايت تيم انتخاب مي‌کنند، انتخابش براي باشگاه خير باشد و بتواند سال بعد ذوب‌آهن را به جايگاه واقعي‌اش برساند. ما بازيکنان هم اگر شرايط مهيا بود، مطمئناً زير نظر مربي که باشگاه انتخاب خواهد کرد تمام تلاش خود را براي موفقيت ذوب‌آهن انجام مي‌دهيم.

به نقل از تسنيم، وي در پاسخ با اين پرسش که «اميدي به اين هست که ذوب‌آهن بار ديگر به عنوان مدعي در ليگ برتر مطرح شود؟»،‌ گفت: شما شک نکنيد فصل بعد ذوب‌آهن جزو سه چهار تيم صدر جدول خواهد بود. با تغييراتي که در باشگاه رخ مي‌‌دهد و نگاهي که در باشگاه وجود دارد به شخصه آينده اين تيم را روشن مي‌‌بينم.

هافبک تيم فوتبال ذوب‌آهن از بازگشت دوباره منصور ابراهيم‌زاده به اين تيم استقبال کرد و گفت: منصور ابراهيم‌زاده مربي است که سال‌ها در ذوب‌آهن کار کرده و سابقه درخشاني در اين تيم دارد. فکر مي‌‌کنم با توجه به شناختي که ابراهيم‌زاده از ذوب‌آهن دارد بتواند کارهاي خوبي در اين تيم انجام دهد.

«آيا در صورت بازگشت ابراهيم‌زاده به ذوب‌آهن مي‌‌توانيم بار ديگر شاهد آن تيم رويايي سال‌هاي اخير باشيم؟»، عشوري در پاسخ به اين سؤال گفت:‌ با آمدن ابراهيم‌زاده انتظار داريم ذوب‌آهن بار ديگر اوج بگيرد. بازيکنان بزرگي از ذوب‌آهن جدا شده‌اند اما مسئولان باشگاه مي‌‌توانند با برگرداندن برخي از آنها و اضافه کردن چند بازيکن خوب ديگر تيم قدرتمندي را در اختيار ابراهيم‌زاده بگذارند که بازهم در ايران و آسيا مدعي باشد.

وي در خصوص آينده خود در تيم ذوب‌آهن گفت: من با باشگاه قرارداد دارم اما مي‌‌توانم با پرداخت 40 درصد از مبلغ قراردادم بازيکن آزاد شوم. بايد با باشگاه صحبت کنيم تا ببينيم آينده چه مي‌‌شود. اگر به توافق رسيديم خوشحال مي‌‌شوم در خدمت تيم باشم ولي در هر صورت براي ذوب‌آهن آينده درخشاني را پيش‌بيني کرده و آرزو مي‌‌کنم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها