کد خبر: ۲۲۰۹۱۶
زمان انتشار: ۱۲:۲۳     ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۳
مربي تيم ملي با بيان اين که اردوي آفريقا بسيار خوب بوده است، مي‌گويد در اردوي اتريش تلاش بر اين است تا بازيکنان هماهنگ‌تر شوند.

 

مارکار آقاجانيان، درباره اردوي آفريقاي جنوبي گفت: اردوي خوبي را در آفريقا پشت سر گذاشتيم و از لحاظ بدني آنچه مدنظر کادر فني بود محقق شد. متاسفانه برخي از بازيکنان دير به جمع ما اضافه شدند و اي کاش آنها هم زودتر به اردو مي‌آمدند. با اين حال جا دارد از همه تشکر کنم که با انگيزه زيادي در اردو حاضر شدند.

به گزارش ايسنا، او درباره ديدارهاي دوستانه تيم ملي در آفريقاي جنوبي، اظهار کرد: در اين بازي‌ها نتيجه‌ مهم نبود. مهم بحث بدنسازي بود و اين که بتوانيم در اين شرايط به بازيکنان فشار بياوريم و به لحاظ بدني آماده‌شان کنيم. از طرفي سبک بازي تيم‌هاي آفريقايي هم دستمان مي‌آيد و بازيکنان با اين شرايط آشنا شوند.

مربي تيم ملي درباره اردوي بعدي اظهار کرد: اردوي بعدي ما پنجشنبه است و ان‌شاءالله پس از آن راهي اتريش مي شويم.

او در ادامه با اشاره به شرايط تيم ملي در آفريقا گفت: خو‌شبختا‌نه برنامه‌هاي تيم ملي در آفريقاي جنوبي پيش رفت. يکسري از بازيکنان در اردو نبودند و خصوصا اگر نکونام در اردو حاضر بود شرايط بهتري را داشتيم. ما از بازيکنان شناخت خوبي داريم و ان‌شاءالله در اردوي اتريش تلاش مي‌کنيم هماهنگ تر شويم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها