کد خبر: ۲۲۰۹۱۱
زمان انتشار: ۱۲:۲۲     ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۳
مدافع تيم ملي با بيان اين که وضعيت هوايي و امکانات اردوي آفريقاي جنوبي بسيار خوب بوده است، تاييد مي‌کند که بازيکنان تيم ملي با يک دست لباس در اين اردو حاضر بودند.

 

سيد جلال حسيني درباره اردوي تيم ملي ايران در آفريقاي جنوبي، گفت: اردوي خوبي را پشت سر گذاشتيم. شرايط بسيار خوبي بر اردو حاکم بود و بازيکنان به موقع به تيم اضافه شدند. همه آماده هستيم و با بدنسازي که در آنجا انجام داديم شرايط خوبي داريم.

به نقل از ايسنا، او اضافه کرد: فعلا چهار – پنج روز استراحت مي‌کنيم و بعد قرار است در اردوي اتريش شرايط سخت‌تري را تجربه کنيم تا آمادگي بيشتري پيدا کنيم.

مدافع تيم ملي در پاسخ به سوالي درباره وضعيت آب و هوايي محل کمپ تيم ملي و شايعه آلودگي زيست محيطي آن و اين که آيا صحت دارد ملي‌پوشان با يک لباس در اين اردو حاضر بودند؟ اظهار کرد: آلودگي هواي در کار نبود. شرايط بسيار خوب بود، اما در باره لباس‌ها حرفتان صحيح است. 15 – 16 روز با همين يک دست لباس کار کرديم. همين لباس ها را مي‌شستيم و مي‌پوشيديم، اما به لحاظ امکانات هتل، زمين و هوا شرايط بسيار عالي بود.

او در پاسخ به اين سوال که چند درصد از اردوي تيم ملي راضي است؟ عنوان کرد: اين سوال را بايد از کارلوس کي‌روش بپرسيد. ما شرايط سختي داشتيم و با تمرينات بسيار دشوار تلاش کرديم تا به هدف کادر فني نزديک شويم.

حسيني در پاسخ به اين سوال که آيا بازي‌هاي تدارکاتي تيم ملي مناسب بود؟ گفت: هر بازي تدارکاتي براي تيم ملي ايران مفيد است و مي‌تواند به ما کمک کند. دو تا از بازي‌هاي ما در آنجا واقعا خوب بود، چرا که حريفمان بسيار قدرتمند ظاهر شد.

مدافع پرسپوليس در پايان و در پاسخ به سوالي درباره قراردادش با پرسپوليس براي فصل بعد، گفت: من براي صحبت کردن ابتدا با پرسپوليس صحبت مي‌کنم. آقاي رحيمي مدير بسيار خوبي است که من با او کار کرده‌ام . ايشان نسبت به خيلي از مديران راستگوتر هستند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها