کد خبر: ۲۲۰۵۰
زمان انتشار: ۱۱:۱۶     ۱۲ مهر ۱۳۹۰
"صراط" - يك كانال فعال در زمينه ترويج وهابيت ضمن دفاع از اقدام خائنانه محمود عباس براي مشروعيت بخشيدن به دولت جعلي اسراييل و چشم پوشي از 80 درصد خاك فلسطين ،به سياهه مخالفان طرح " از نهر تا بحر" پيوست.

به گزارش سرویس سیاسی صراط ، كارشناس شبكه ماهواره ايي صفا ، شب گذشته در برنامه ايي با عنوان "خطر ايراني" ، با انتقاد از بيانات رهبر معظم انقلاب در كنفرانس حمايت از انتفاضه در خصوص خيانت بعضي از دولتهاي عربي و انحراف سازمان آزادي بخش فلسطين از آرمان مردم فلسطين، گفت: اين سخنان رهبر ايران در شرايطي بيان مي شود كه ايران با تشكيل دولت فلسطين در سازمان ملل مخالفت كرده است.

مشعل النامي كارشناس اين شبكه به عنوان يكي از كانالهاي فعال در زمينه ترويج وهابيت و پيشرو در مخالفت با تشيع و جمهوري اسلامي ايران، افزود:ايران با تشكيل دولت فلسطين در سازمان ملل  مخالفت كرده است و در واقع ايران در كنار اسراييل و آمريكا با تشكيل اين دولت مخالف است.

در ادامه اين برنامه، نامي در پاسخ به سوال مجري صفا در خصوص سياستهاي جمهوري اسلامي در حمايت از قضيه فلسطين اظهار داشت:ايرانيها دروغ مي گويند.

كارشناس "خطر ايراني" در ادامه ضمن انتقاد از سخنان رهبر معظم انقلاب مبني براينكه مقاومت تنها راه آزادي سازي فلسطين است، افزود:اين سخن يعني ميدان دادن به حزب الله!

مشعل النامي همچنين با اشاره به انعكاس بيانات مهم رهبر معظم انقلاب در روزنامه الدار كويت، ضمن تروريستي توصيف كردن اين روزنامه گفت:اين روزنامه وابسته به ايران است و با هدف غبارآلود كردن فضا {در مورد نيات اصلي ايران} و مخفي كردن حقيقت اين كار را انجام داده است.

گفتني است ،اجرايي شدن طرح ارائه شده توسط محمود عباس به سازمان ملل كه تحت پوشش طرح تشكيل دولت مستقل فلسطيني به اين سازمان ارائه شده است، به معناي مشروعيت بخشيدن به كيان غاصب صهيونيستي و چشم پوشي از قريب به هشتاد درصد خاك فلسطين مي باشد.

بعلاوه به عقيده كارشناسان مسايل خاورميانه، مخالفت ظاهري بعضي از دولتهاي غربي با درخواست ارائه شده توسط محمود عباس به سازمان ملل ، با هدف فريفتن ملت فلسطين و افكار عمومي مردم منطقه و ارائه تصويري دروغين از طرح مذكور به عنوان موفقيتي بزرگ براي ملت مظلوم فلسطين، طراحي شده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها