کد خبر: ۲۲۰۴۱۶
زمان انتشار: ۰۹:۴۰     ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
هافبک مشهدی پرسپولیسی‌ها گفت: «دیگر با پرسپولیس قرارداد ندارم اما به خاطر علاقه شدید به علی دایی و هواداران و این تیم بزرگ دوست دارم بمانم.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از روزنامه نود، قاسم دهنوی از برخی شایعات و خبرهایی که پیرامونش در رسانه‌ها ساخته و پرداخته شده ناراحت است. وی به محض شنیدن صدای ما گفت: «الان اصلا حال و حوصله مصاحبه ندارم. اگر اجازه بدهید چند روز دیگر مصاحبه کنم.»

 

اما وقتی به دهنوی گفتیم شایعه شده او با استقلالی‌ها مذاکره کرده حسابی به هم ریخت و در حالی که از شنیدن این خبر شوکه بود حاضر به مصاحبه شد!

 

* آقای دهنوی! حسابی شهر را شلوغ کردی، چطور یک دفعه بی‌سر و صدا با استقلالی‌ها وارد مذاکره شدی؟!

- (با فریاد بلند) من؟! چی کار کردم؟! چی شده؟!

 

* در سایت‌ها آمده با استقلالی‌ها مذاکره کردی؟

- من چنین کاری نکردم. در کدام سایت چنین شایعه بی‌اساسی را نوشتند؟! باور کنید در این مدت آن قدر از من خبرهای ضد و نقیض نوشتند که کلافه و خسته‌ام کردند. این خبر را از قول من تکذیب کنید.

 

* یعنی هیچ اتفاقی در این خصوص نیفتاده؟

- نه، برای من فقط حاشیه درست می‌کنند. خواهش می‌کنم این خبر را تکذیب کنید. همین جوری به هم ریخته هستم و به خاطر یکسری اتفاقات و مشکلاتی که سرم آمده از لحاظ روحی و روانی ضربه‌های فراوانی خوردم. چند روزی است همراه خانواده‌ام به مسافرت آمدم و اصلا تهران نیستم پس چطوری با استقلال مذاکره کردم؟!

 

* پس ما هم این خبر را از سوی شما تکذیب می‌کنیم؟

- ممنون می‌شوم اگر این کار را بکنید. از قول من خبرها و مصاحبه‌هایی نوشتند که وقتی خواندم کم مانده بود شوکه شوم. کجا با استقلال حرف زدم. نباید بعضی‌ها چنین خبرهایی را در صورتی که اصلا صحت ندارد از قولم بنویسند. خدا را خوش نمی‌آید.

 

* بگذریم، بالاخره وضعیت هیات مدیره پرسپولیس هم مشخص شد.

- خدا را شکر که بالاخره تکلیف پرسپولیس شخص شد. واقعا اکثر بچه‌ها به خاطر این موضوع استرس و دلهره فراوانی داشتند. پس از سال عجیبی که پشت سر گذاشتیم، توانستیم با کسب سهمیه آسیا تا حدودی دل مردم را شاد کنیم. حالا توقع هواداران از ما بالا رفته و از پرسپولیس قهرمانی می‌خواهند. خیلی خوشحالم که تکلیف هیات مدیره مشخص شد.

 

* این که تو با رحیمی در گذشته مشکل داشتی به ضررت نیست؟

- من با هیچ کس در این فوتبال مشکلی ندارم و فقط کار خودم را انجام می‌دهم. در فوتبال ماجراهای پرپیچ و خمی وجود دارد که به همین دلیل باعث محبوبیت این ورزش نزد مردم شده است. امیدوارم هر چه سریع‌تر انشاءا... با حضور مدیریت جدید تمام مشکلات حل شود که قطعا مطمئنم باتجربه و تلاش مدیران جدید می‌توانیم به اهداف‌مان برسیم. ضمن این که همیشه سعی‌ام بر این بود. دو قدم جلوترم را نگاه کنم و به گذشته کاری نداشته باشم. اصلا چه کسی گفته ما با هم مشکل داریم؟! اگر بعضی‌ها به این اخبار دامن نزنند کسی با کسی مشکل ندارد.

 

* یعنی رحیمی هم مثل شما فکر می‌کند؟

- (می‌خندد) مرا وارد حاشیه نکنید. این سئوال چیست می‌پرسید. اتفاقی در گذشته رخ داد در همان برهه می‌ماند. حال آقای رحیمی مدیرعامل پرسپولیس شده و همه باید به خاطر سربلندی و موفقیت ایشان و تیم محبوب‌مان به رحیمی کمک کنیم.

 

* گویا قراردادت هم با پرسپولیس تمام شده و تو الان بازیکن آزادی؟

- بله، من دیگر با پرسپولیس قرارداد ندارم اما به خاطر علاقه شدید به علی دایی و هواداران و این تیم بزرگ دوست دارم بمانم و با تمام وجودم به پرسپولیس و دایی خدمت کنم. باور کنید علاقه شدیدی به پرسپولیس دارم. حالا نوبت قهرمانی تیم محبوبم در ایران و حتی لیگ قهرمانان آسیا است. ضمن این که کار بسیار سختی را امسال در آسیا داریم به همین دلیل باید خیلی جدی کارمان را آغاز کنیم و با از بین بردن نقاط ضعف خیلی پرقدرت راهی این تورنمنت بزرگ شویم.

 

* چه زمانی تکلیفت با پرسپولیس شخص می‌شود؟

- منتظرم که چنین اتفاقی ظرف چند روز آینده بیفتد. قلبا خیلی دوست دارم در پرسپولیس بمانم اما همه‌چیز دست خداست.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها