کد خبر: ۲۲۰۱۰۳
زمان انتشار: ۲۰:۳۵     ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۳
با توجه به اينکه در اردوي اتريش بازيکن جديدي از ايران به تيم ملي دعوت نمي‌شود عملا از سوي سرمربي تيم ملي ايران، علي کريمي شانسي براي حضور در جام جهاني را نمي‌يابد.
کارلوس کي‌روش در مصاحبه شب گذشته خود با برنامه 90 اظهار کرد: از بازيکنان داخل ايران به تعداد کافي در همين گروه که اينجا (آفريقاي جنوبي) هستند دارم و اين‌ها را با بازيکناني که در اروپا بازي مي‌کنند براي اردوي اتريش تلفيق مي‌کنم.

به گزارش فارس، اين بدين معناي بود که علي کريمي هيچ شانسي براي حضور در تيم ملي و آخرين جام جهاني زندگي‌ فوتبالي‌اش ندارد.

قبلا سرپرست تيم تراکتورسازي حسن آذرنيا از گرفتن پاسپورت علي کريمي براي اخذ ويزا براي تيم ملي خبر داده بود. اما وقتي اسامي بازيکنان اعزامي تيم ملي به اردوي آفريقاي جنوبي اعلام شد مشخص شد که سهميه تراکتورسازي همانند چند اردوي قبلي به حامد لک و کريم انصاري‌فرد خلاصه مي‌شود.

با اين اوصاف بعيد به نظر مي‌رسد که کي‌روش از علي کريمي صرف نظر کرده باشد و عدم دعوت وي براي حضور کريمي در دو بازي باقيمانده تراکتورسازي در باشگاه‌هاي آسيا بوده و پيش‌بيني مي‌شد که نام وي جزو دعوت شدگان به اردوي اتريش باشد.

اما کي‌روش با صراحت ديروز عنوان کرد که بازيکن ديگري از فوتبال ايران به اردوي تيم ملي دعوت نشده و کار با حضور همين بازيکنان ادامه مي‌يابد و اين بدين معنا بود که علي کريمي دومين جام جهاني زندگي‌اش را تجربه نخواهد کرد.

ناراحتي علي کريمي بعد از بازي تراکتورسازي برابر لخويا در تبريز به خوبي مشخص بود. وي حتي حاضر نشده جواب خبرنگاران در ميکزون را دهد و اعلام کرد مصاحبه نمي‌کنم.

مسلما اين ناراحتي به دليل نيمکت نشيني در تيم تراکتورسازي نبوده است. سياست بازي تراکتورسازي در بازي تشريفاتي برابر لخويا استفاده از جوانان بوده و به غير از کريمي، مهدي کريميان، مهدي کياني، فرشيد طالبي و محمد نصرتي نيز فرصت بازي در اين ديدار را نيافتند. شايد کريمي مي‌دانست که راه بازگشت وي به تيم ملي مشکل‌تر از آني بود که انتظار مي‌رفت.

با وجود تغييرات مديريتي در تيم پرسپوليس تهران و رفتن رويانيان که اختلاف علني با کريمي داشت، علي دايي با اين تيم به توافقات اوليه دست يافته و فصل آينده نيز به احتمال فراوان هدايت اين تيم را برعهده خواهد داشت. با محرز بودن اختلافات موجود بين کريمي و دايي، حالا راه بازگشت علي کريمي به تيم پرسپوليس نيز بسته شده است.

علي کريمي امروز تنها سه را پيش رو دارد: تمديد قراردادش با تيم تراکتورسازي، رفتن به تيمي ديگر به غير از پرسپوليس و خداحافظي از فوتبال با پيراهن تيم تراکتورسازي.

بازيکني که تعداد بازي و گل زده براي تيم ملي در مکان سوم قرار داشته و تجربه يک بار حضور در جام جهاني آلمان را در کارنامه‌اش را داشت، غربيانه از تيم ملي ايران کنار گذاشته شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها