کد خبر: ۲۱۹۹۹۳
زمان انتشار: ۱۰:۴۴     ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۳
کریمی که این روزها تمرینات اختصاصی خود را انجام می دهد امیدوار است با تیم ملی به جام جهانی برود اما او قبل از حضور در برزیل انتظار خبر خوشحال کننده دیگری را می کشد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از آی اسپورت، گویا هیات مدیره جدید باشگاه پرسپولیس برنامه های ویژه ای را برای موفقیت این تیم در سر دارد. یکی از این برنامه ها تزریق بودجه، پرداخت بدهی ها و البته بازگرداندن ستاره های محبوب این تیم به پرسپولیس است. نمونه اش علی کریمی که محبوبیت ویژه ای نزد هواداران پرسپولیس دارد و اگر به این تیم برگردد می تواند به تهایی20،30 هزار تماشاگر را به ورزشگاه بکشاند.

 

بر همین اساس گویا اعضای هیات مدیره به حمید استیلی ماموریت داده اند تا زمینه بازگرداندن علی کریمی به پرسپولیس را فراهم کند. استیلی رابطه بسیار حسنه ای با کریمی دارد و جادوگر هم همیشه احترام ویژه ای به او می گذارد.

 

کریمی که این روزها تمرینات اختصاصی خود را انجام می دهد امیدوار است با تیم ملی به جام جهانی برود اما او قبل از حضور در برزیل انتظار خبر خوشحال کننده دیگری را می کشد. خبری با این مضمون که به پرسپولیس برمی گردد و دوباره شماره 8 را به تن می کند. بازگشت به پرسپولیس و حضور در جام جهانی می تواند تابستانی رویایی را برای علی کریمی رقم بزند. او منتظر این تابستان است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها