کد خبر: ۲۱۹۸۶
زمان انتشار: ۱۵:۲۷     ۱۱ مهر ۱۳۹۰
مرکز اطلاعات اسلامی وابسته به «دار البر» دبی اعلام کرد در پی فعالیت‌های تبلیغی وسیع این مرکز در سال گذشته، بیش از یک‌هزار نفر به اسلام گرویدند.

به گزارش 598 به نقل از خبرگزاری فارس، مرکز اطلاعات اسلامی وابسته به «دارالبر» دبی اعلام کرد در سال 2010 و به‌ویژه در ماه رمضان یک‌هزار و 15 نفر که به بزرگی و عظمت اسلام واقف شده بودند در این مرکز شهادتین گفته و به اسلام گرویده‌اند.
بنابر گزارش روزنامه اماراتی البیان، یوسف السعید مدیر این مرکز از رشد تلاش‌های این مرکز و برنامه‌های تبلیغاتی آن در اساس استراتژی‌های جمعیت «دار البر» دبی خبر داد و گفت: در 30 سال گذشته با کمک تازه مسلمانان بسیاری از چشم‌اندازها و اهداف این مرکز تحقق پیدا کرده است.
وی افزود: این جمعیت به صورت حکمی و با موعظه حسنه اقدام به دعوت غیرمسلمانان به اسلام می‌کنند و به آنان دروس و همچنین کتاب‌های ترجمه شده درباره اصول و تکالیف مسلمانان ارائه می‌کند.
مدیر این مرکز اسلامی در دبی تاکید کرد: مرکز اطلاعات اسلامی دبی در سال 2012، 67 هزار نسخه کتاب و قرآن را توزیع کرد و به همه کسانی که خواستار کمک این مرکز بودند، پاسخ مناسب داد.
وی افزود: این مرکز همچنین اقدام به چاپ 300 هزار نسخه کتاب‌های تبلیغی و قرآن و ترجمه آنان و توزیع آنان در داخل و خارج از امارات کرده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
مهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۵۸ - ۱۲ مهر ۱۳۹۰
۰
۰
چه فایده از اسلامی که انسان را به دامن نواصب وهابی بیندازد آخر مگه در دوبی آدم جز وهابی اسلام دیگری هم یافت میکند وهابیون به شیطان ایمان آورده اند نه به رحمان پس کسانی هم که به پیروی از آنان به اصطلاح مسلمان میشوند در همان تیه ضلالت و گمراهی سابق خود مانده بلکه در تیهی هولناکتر گرفتار میشوند پس این خبر شما چندان خوشایند نیست.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها